کد خبر: ۲۷۵۳۴۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
ميثم حسيني که گل اول نفت به خاطر خطاي مستقيم غلامرضا رضايي روي او به ثمر رسيد از تصميمات اتخاذ شده داوري در اين مسابقه به شدت شاکي است.

میثم حسینی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، مسائل جالبی را مطرح کرده است.

من چنین خطایی می‌ کردم پنالتی نبود؟

خدا را شکر که برنامه نود کاملا این صحنه را نشان داد و مردم دیدند که داور چه اشتباهی را مرتکب شده است. حتی قبل از پخش این صحنه ها در نود هم چند کارشناس داوری در گفت‌وگو با رسانه ها صراحتا اعلام کردند که غلامرضا رضایی روی من مرتکب خطا شده و گل اول نفت خطا بوده است. سوال من این است که اگر من چنین حرکتی را انجام می‌ دادم و با حرکت دست غلامرضا رضایی را در محوطه 18 قدم خودمان از جریان بازی خارج می‌ کردم، داور پنالتی می‌ گرفت یا نه؟ پاسخ به این سوال خیلی از ابهامات را روشن می‌ کند.

هیچ برخوردی با غلامرضا نداشتم

من و غلامرضا رضایی برای تصاحب توپ در کنار هم حرکت می‌ کردیم، توپ جلوی ما بود و هر دو تلاش می‌ کردیم به توپ برسیم که نرسیدیم اما غلامرضا من را هل داد. بدون اینکه من کوچکترین برخوردی با او داشته باشم. صحنه کاملا مشخص است، اما معلوم نیست داور چرا خیلی راحت از این صحنه چشم پوشی کرد.

در روز روشن سر ما را بریدند

اگر حرف بزنیم محروم و جریمه می‌ شویم، اگر هم حرف نزنیم می‌ گویند اتفاقی نیفتاده که حرفی نمی‌ زنند. وقتی سر ما را در روز روشن و مقابل هوادارانمان می‌ برند چه باید بگوییم؟ داور دقیقا نزدیک صحنه بود و کمک داور هم دید بسیار خوبی داشت. اما فقط و فقط باید از داوران حمایت کنیم چون به محض کوچکترین اعتراضی جریمه و محروممان می‌ کنند.

چه ربطی به قدرت بدنی دارد

در یکی، دو رسانه خواندم که نوشته بودند اگر میثم حسینی قدرت بدنی بیشتری داشت، در این صحنه روی او خطا نمی‌ شد یا اینکه اگر محسن بنگر هم بود غلامرضا می‌ توانست او را اینطور از دور خارج کند یا نه؟ نظراتی که کارشناسان و اهالی فوتبال می‌ توانند تشخیص دهند که چقدر اشتباه و پرت است. این صحبت ها همان حرف هایی است که از سال های دور مصداق کنار زمین نشستن و لنگش کن را داشته است. همانطور که گفتم توپ جلوی من و رضایی بود و غلامرضا من را هل داد. ضربه ای هم نزد که ول کند. هل دادن او ادامه دار بود، او قشنگ من را کنار زد، صاحب توپ شد و توپ را تبدیل به گل کرد. حالا من مانده ام که این وسط چه ربطی به قدرت بدنی دارد. سوال من این است که در تمام این سال ها چه کسی دیده که میثم حسینی روی زمین یا هوا در مقابل یار مقابلش کم بیاورد؟ نوع فوتبال من کاملا قدرتی است. قدرت بدنی و خطا دو مقوله جدا از هم هستند، این که نمی‌ شود طرف مقابل را هل بدهیم و بگوییم قدرت بدنی اش بیشتر بوده. همانطور که گفتم شک نکنید اگر من این خطا را مرتکب می‌ شدم، هم داور پنالتی می‌ گرفت، هم اخراج می‌ شدم و هم یک جلسه از همراهی تیم محروم بودم.

این محرومیت ها انگیزه مان را بیشتر می‌ کند

آنطور که من شنیده ام قرار بود محرومیت ما در اولین بازی نیم فصل دوم باشد. البته در یک بازی خانگی. حال چطور این محرومیت به بازی جام‌حذفی کشیده شد نمی‌ دانم چه بگویم. اما مطمئن باشید این موانعی که برای رسیدن پرسپولیس به قهرمانی ایجاد می‌ کنند هیچ ثمری ندارد جز اینکه انگیزه هایمان را بیشتر می‌ کند. مطمئن باشید با تمام وجود می‌ خواهیم در جام‌حذفی قهرمان شویم و پس از شکست ذوب‌آهن در فینال جام‌حذفی با حضور 100هزار تماشاگر هم چیز جبران خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها