کد خبر: ۲۷۴۶۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
بعد از حدود 40روز چک بازيکنان صباي‌قم پاس شد.
به گزارش "ورزش سه"، در بین اعضای تیم و بازیکنان صبای‌قم تنها کسانی که این فصل به صبا اضافه شده بودند دریافتی داشتند اما نفرات سال گذشته این تیم هیچ پولی نگرفته بودند و یک چک اول آبان‌ماه 93 که به آنان داده شده بود که آن هم پرداخت نشد. این مسئله اعتراض بازیکنان را به همراه داشت و حتی گفته شد صمد مرفاوی به این خاطر از تیم رفته است. مدیرعامل صبا نیز که واکنش‌های بازیکنان را می‌دید، روز جمعه به تمرین صبا رفت و به آنان وعده داد پیش از بازی با ذوب‌آهن قراردادتان پرداخت می‌شود که مدیر رسانه‌ای صبا در این خصوص به "ورزش سه" گفت: طبق قولی که باشگاه داده بود، خوشبختانه قرارداد بازیکنان ساعاتی قبل پرداخت شد و حتی چند تن از آنان به بانک مراجعه نموده و مطالبات‌شان را دریافت کردند.

رضا جعفری ادامه داد: اکنون در راه اصفهان برای دیدار با ذوب‌آهن هستیم و بازیکنان بعد از پرداخت قراردادهای‌شان روحیه بسیار زیادی گرفتند و به یکدیگر می‌گویند که ذوب‌آهن را مانند دور رفت شکست خواهیم داد.

او درباره آخرین وضعیت مصدومان صبا نیز گفت: ابوالفضل ابراهیمی بهبود یافته و همراه تیم به اصفهان می‌آید اما ایوب کلانتری همچنان مشغول فیزیوتراپی است و به بازی با ذوب‌آهن نمی‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها