کد خبر: ۲۷۴۶۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
کميته انضباطي راي خود را در مورد دربي 79 اعلام و بر همين اساس ميلاد فخرالديني، مدافع راست استقلال را يک جلسه محروم و 5 ميليون تومان جريمه کرد.
به گزارش پایگاه 598،میلاد فخرالدینی در گفتگو با "ورزش سه" در این مورد می گوید: «چه دلیل داشت که مرا محروم کردند؟ مگر من باعث درگیری شدم و به سمت بازیکن پرسپولیس حمله کردم. او آمد، مرا زد و من هم از خودم دفاع کردم. فکر نمی کنم دفاع از خودم جریمه داشته باشد که کمیته انضباطی این جریمه را برایم در نظر گرفته است»

فخرالدینی در ادامه می گوید: «من فقط خواستم آسیبی نبینم، اگر دوباره صحنه را ببینید به این نکته پی می برید که من نقشی در ایجاد درگیری نداشتم. تازه جلوی بازیکن پرسپولیس را گرفتم تا درگیری بیشتر نشود. اگر خود آقای حسن زاده، وقتی در خیابان راه می رود با حمله یکی روبرو شود چه واکنشی نشان می دهد؟ دوست دارم جواب این سوال را بدهد. آیا می ایستد و نگاه می کند تا طرف مقابل هر بلایی خواست سرش در بیاورد؟ قطعا دست طرف را می گیرد تا آسیبی نبیند. من هم همین کار را انجام دادم ولی متعجبم که چرا مرا محروم کردند!»

فخرالدینی معتقد است که حقش نیست محروم شود:« واقعا این محرومیت حقم نیست و کمیته انضباطی بهتر است در مورد دلیل محرومیتم صحبت کند. باید جوابگو باشند، چون مرا از همراهی استقلال محروم کرده اند و این اتفاق خوبی برای تیم ما در این برهه زمانی نیست. البته الان همه چیز دست کمیته انضباطی است، آنها رای می دهند و ما هم نمی توانیم اعتراضی انجام بدهیم. چون صدای ما به جایی نمی رسد»

فخرالدینی 5 میلیون تومان هم جریمه شده. او واکنش جالبی نسبت به این جریمه نشان می دهد:« من که جریمه نمی دهم. حتی یک هزار تومانی هم به کمیته انضباطی نمی دهم. حالا اگر باشگاه خواست خودش می تواند این جریمه را پرداخت کند. باز هم می گویم من هزار تومان هم جریمه نمی دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها