کد خبر: ۲۷۴۶۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
جواد زرينچه يکي از مربيان استقلال که شايعه سرمربيگري او در استقلال تا پايان فصل به گوش مي رسد، معتقد است که فقط امير قلعه نويي در شرايط فعلي به درد استقلال مي خورد و او حاضر نيست مربيگري اين تيم را بپذيرد.
به گزارش پایگاه 598،زرینچه در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: البته ما باید بپذیریم که استقلال قطعا مشکلاتی دارد. ضمن اینکه همه انتقادها هم غرض ورزی نیست. به هر حال باید چشممان را بیشتر باز کنیم.

نتایج ضعیف استقلال

بزرگترین مساله در استقلال این است که ما باید مراقب باشیم که اگر گل می زنیم، گلی را دریافت نکنیم. البته من می پذیرم که وقتی تیم شرایط بحرانی پیدا می کند. همه مشکلات بزرگتر جلوه می کند. امادر مورد مشکلات بدنی بازیکنان استقلال باید بگویم که به هر حال در تیم ما یک بدنساز نیست. اما خوب این صحبتها نمی تواند ما را از این مساله خیلی دور کند. به هر حال ما 7، 8 هفته ای هست که نتیجه نگرفتیم .

در لیگ شرایط حادی نداریم

استقلال یک دیدار سنتی را واگذار کرده است و جام حذفی را هم از دست داده است. اما ما هنوز در لیگ امید دارم و در این جام به بحران بر نخورده ایم. باید به مشکل بدنسازی در نیم فصل دوم حرفه ای تر نگاه کنیم. اما به عقده من هنوز شرایط حادی در لیگ نداریم. قهرمانی هم دور از دسترس نیست. اما باید اشتباهات نیم فصل اول را ببینیم و چشممان را کاملا باز کنیم. تا بتوانیم در این مسیر گام بردارییم.

همه منتقدها خصومت شخصی نیست

استقلال در مقابل تمام تیمهای بالای جدول یا شکست خورده است و یا با آنها به تساوی رسیده، اما این رسم تیمهای قهرمان نیست. زرینچه در پاسخ به این سوال پاسخ داد که بالاخره ما باید مروری به گذشته بکنیم. نقاط ضعفمان را تقویت کنیم. در نیم فصل اول ما آنقدر مصدوم داشتیم و نفرات کم بودند که نتوانستیم یک عکس پوستری 18 نفره بگیریم. قبول دارک که ما به تیمهای بالای جدول با باختیم و یا مساوی کردیم. ما باید بیشتر به انتقادها توجه کنیم. چون همه کسانی که انتقاد می کنند که با آقای قلعه نویی خصومت شخصی ندارند، بعضی ها قصدشان کمک است.

من سرمربیگری استقلال را نمی پذیرم

اخباری مر بوط به سرمربیگری زرینچه تا اتمام فصل در استقلال به گوش می رسد، او به این سوال پاسخ می دهد که اگر این پیشنهاد به من بشود من نمی پذیرم. بهترین کسی که می تواند در این شرایط ادامه دهد، خود قلعه نویی است. اگر هم بخواهند مربی دیگری بیاورند که می خواهد دائم بگوید این تیم را من نبستم و فایده ای ندارد. در این شرایط آقای افشارزاده باید یک مقدار صبوری کنند. همانطور که گفتم حتما مشکلاتی هست که تیم به این شکل نتایج را واگذار می کند. همه در شرایط فعلی همه باید صبور باشند. از باشگاه و مربی بازیکن گرفته و هوادارها باید پشت تیم باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها