کد خبر: ۲۷۴۳۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
حسين فرکي، سرمربي سپاهان به دنبال کسب 6 امتياز کامل از دو بازي آينده سپاهان است.
به گزارش پایگاه 598،زردپوشان در حال حاضر برای بازی با پیکان آماده می‌ شوند و فرکی پیش از این بازی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

حواسمان به کار خودمان است

مشغول انجام تمرینات هستیم و خودمان را برای دو بازی آینده با پیکان و گسترش آماده می‌ کنیم درست است که در کادرفنی پیکان تغییراتی صورت گرفته اما این دلیل نمی‌ شود خودمان را از پیش برنده بدانیم. تمرکزمان روی کار خودمان است. در لیگ امسال اصلا بازی راحت نداریم.

از فرصت مان استفاده می‌ کنیم

هر تیمی از فرصت هایش استفاده کند می‌ تواند شرایط را به نفع خودش رقم بزند ما داریم می‌ بینم که تیم های مدعی حال و روز خوبی ندارند ولی در این دو هفته پیش رو تیم های مدعی با هم بازی دارند ما هم باید از فرصت استفاده و از بازی پیکان و گسترش نتیجه بگیریم.

رحمان جدا نمی‌ شود

به هر حال از هم فصل نقل و انتقالات استارت می‌ خورد. باید منتظر اتفاقات در این دوران باشیم. به فکر جذب 3،2 مهره داخلی و خارجی هستیم. در مورد بحث جدایی رحمان احمدی هم باید بگویم که خودم در حد یک خبر این را شنیده ایم و باید بگویم که واقعیت ندارد.

بین گردان و احمدی فرق نمی‌ گذاریم

اینکه کادرفنی بین دو گلرمان یعنی گردان و احمدی فرق می‌ گذارد را قبول ندارم. آن چیزی که در رسانه ها مطرح می‌ شود متفاوت است. آقای سجادی آنقدر باتجربه هست که این مسائل را مدنظر داشته باشد.

در کار نظام وظیفه دخالت نمی‌ کنم

ما نمی‌ توانیم برای موضوع سربازان تصمیم بگیریم. سپاهان آنقدر قدرت ندارد که در کار نظام وظیفه دخالت کند. من خودم شخصا دوست دارم تصمیمی برای بازیکنان سرباز گرفته شود که به ضررشان تمام نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها