کد خبر: ۲۷۴۳۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
مربي صباي‌قم تاثير جدايي مرفاوي را در عملکرد بازيکنان موثر نمي‌داند و معتقد است آنان به اينگونه مسائل عادت کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598،مهدی رضایی‌نژاد در خصوص شرایط صبا به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر بازیکنان از نظر بدنی در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارند. آمادگی خوبی در تیم و تمرینات داریم اما مشکل اکثر بازیکنان مسائل مالی است که فکر می‌کنم این قضیه تا امروز یا فردا حل خواهد شد و بازیکنان دیگر هیچ دغدغه‌ای نخواهد داشت.

او ادامه داد: در تمرین روز گذشته نیز آقای جهان‌بینی و رمضان‌بیگی به بازیکنان وعده دادند مشکلات‌شان را هرچه زودتر بر طرف می‌کنند.

مربی صبا رفتن و جا به جایی در فوتبال حرفه‌ای را امری طبیعی دانست و افزود: برای آقای مرفاوی آرزوی موفقیت می‌کنیم. بچه‌های تیم ما مثل آقایان شکوری، بادامکی و قربانی با اینگونه مسائل که مربی در میانه راه جدا شود در دوران بازی‌شان کنار آمده‌اند و دیگران هم این اتفاقات را در سال‌های قبل تجربه کردند.

رضایی‌نژاد یادآور شد: خیلی از تیم‌ها بوده‌اند که در هفته‌های چهارم و پنجم سرمربی خود را تغییر دادند و به نظر نمی‌رسد مشکل خاصی در تیم به وجود آید.

او می‌گوید: بازی‌هایی که در پیش رو داریم تاثیر رفتن آقای مرفاوی را نشان خواهد داد اما تیم صبا شخصیت خوبی پیدا کرده و فکر نمی‌کنم آسیبی به مجموعه وارد شود.

مربی صبا پیرامون بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: آن‌ها تیم خوبی هستند و کادر فنی موفقی مثل آقایان گل‌محمدی و حسینی دارند. ذوبی‌ها باتوجه به باختی که مقابل ما در دور رفت داشتند می‌آیند تا این هفته از صبا نتیجه بگیرند ولی این را هم نباید فراموش کرد بازیکنان ما توانایی و انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز و ادامه روند خوب خود دارند.

رضایی‌نژاد تصریح کرد: ذوب‌آهن تنها تیمی است که همه عناصر را به خصوص در خط میانی و حمله در تیمش دارد و از نظر امکانات و مدیریتی نیز جزء تیم‌های خوب کشور است.

"بازیکنی در نیم‌فصل از صبا جدا می‌شود" او گفت: تا جایی که من اطلاع دارم فکر نمی‌کنم کسی قصد جدایی از تیم ما را داشته باشد.

مربی صبا به وضعیت مصدومان این تیم اشاره کرد و افزود: ابوالفضل ابراهیمی به دلیل مصدومیت در تمرینات شرکت نداشته و کنار ما نیست ولی ممکن است به بازی با ذوب‌آهن برسد. ایوب کلانتری نیز دچار مصدومیتی شده که چند وقتی است مشغول آب‌درمانی و فیزیوتراپی می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: کمبودهایی در تیم وجود دارد اما باتوجه به اینکه سرمربی تیم هنوز مشخص نشده است هنوز نمی‌توانیم بازیکنان مورد نیاز را اعلام کنیم. اگر باشگاه تصمیم گرفت مربیان بومی هدایت تیم را عهده‌دار باشند زودتر آن لیست را اعلام خواهیم کرد ولی در صورت ورود سرمربی جدید منتظر نظر نهایی آن مربی خواهیم بود تا نقاط ضعف را پوشش دهیم. ضمن اینکه علاوه بر پیروز قربانی و هادی شکوری در خط دفاع، بازیکن آینده‌داری مثل آرام عباسی که در تیم‌ملی امید بازی می‌کند داریم که می‌تواند کمک‌مان کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها