کد خبر: ۲۷۴۲۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
زننده گل برتري پرسپوليسي‌ها در داربي حساس تهران همچنان روي ابرهاست و از اينکه توانسته هواداران تيم سرخ‌پوش پايتخت را خوشحال کند به خود مي‌بالد.
به گزارش پایگاه 598،امید عالیشاه انگیزه فوق العاده ای در چند هفته اخیر لیگ برتر از خود به نمایش گذاشته و آن را با گل حساسی که زد و پاس گل سرنوشت‌سازش در جام حذفی به اثبات رساند. بازیکن پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس و خودش با "ورزش سه" گفت و گو کرد که در ادامه می‌خوانید.

عالیشاه با اشاره به برد شیرین تیمش در داربی گفت: خیلی تحت فشار بودیم و خوشحالم که این برد را به دست آوردیم و هواداران را خوشحال کردیم. خیلی‌ها پرسپولیس را از پیش بازنده‌ می‌دانستند اما نشان دادیم همه چیز در زمین رقم می‌خورد و تا آخرین لحظه برای برد تلاش کردیم و به آنچه که مستحق آن بودیم رسیدیم.

شماره 2 پرسپولیس گلی که به استقلال زده را بهترین گل تاریخ فوتبالی‌اش می‌داند و می‌گوید: خیلی شیرین بود و طعم آن را با هیچ چیزی نمی‌توانم مقایسه کنم. برای این بازی خیلی انگیزه داشتم و به دنبال گلزنی در این بازی بودم و خوشحالم که به خواسته‌ام رسیدم.

عالیشاه درباره شکست استقلال که منجر به عدم برگزاری داربی 80 در جام حذفی شد نیز گفت: کری نمی‌خوانم، قبل از بازی هم کری نخواندم و اعتقادی به آن ندارم. وقتی همه چیز قرار است در زمین اتفاق بیفتد و فوتبال در زمین است چرا باید کری بخوانم؟ ما اکنون در جام حذفی حضور داریم و تمام انگیزه‌مان برای قهرمانی در آن است تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

وی درباره اخراجش در بازی داربی هم گفت: واقعا در آن لحظه حواسم به کارت زرد قبلی‌ام نبود. از اینکه تیمم را در آن لحظات 10 نفره کردم خیلی شرمنده‌ام و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. خدا را شکر که توانستیم در نهایت برنده بازی باشیم و شرمنده نشوم.

عالیشاه در ادامه درباره بازی مقابل گل گهر سیرجان و پاس گلی که در این بازی به بنگر داد هم گفت: بازی سختی بود. زمین بازی شرایط را برای هر دو تیم سخت کرده بود و نتوانستیم به خوبی کارهای تاکتیکی‌مان را در زمین اجرا کنیم و چرخش توپ هم به سختی انجام می‌شد. زمین یکی از اساسی‌ترین امکانات برای ارایه فوتبال است و باید مسوولان دقت زیادی در آن داشته باشند تا شاهد فوتبال واقعی و زیبا باشیم. این فرق نمی‌کند که تیم در دسته دو باشد یا لیگ برتر و همه نیاز دارند تا از دیدن فوتبال زیبا لذت ببرند.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که در این بازی هم موفق شدم پاس گل دهم و امیدوارم با ادامه این روند به قهرمانی در جام حذفی برسیم.

عالیشاه در پایان در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل نفت تهران در لیگ برتر گفت: بازی سختی و در عین حال زیبایی خواهد بود و حیف که چند بازیکن تیم مان به دلیل محرومیت و مصدومیت در آن حاضر نیستند. مسلما نفرات جایگزین از انگیزه خوبی برخوردارند و برای برتری در این دیدار و ادامه روند خوب پرسپولیس از جان خود مایه خواهند گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها