کد خبر: ۲۷۳۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۳۰ آبان ۱۳۹۰
اختصاصی/ یك مقام بنیاد صلح پردانا مالزی:
كوالالامپور - 'مخریز ماهاتیر' فرزند ماهاتیر محمد و مشاور بنیاد صلح جهانی پردانا مالزی با تأكید بر اینكه افزایش فشارها بر ایران نگران كننده است، گفت: باید از ایران در برابر فشارها و تهدیدات غربی ها حمایت كرد.

به گزارش سرويس بين الملل  598 به نقل از خبر گزاري ، با اشاره به اینكه ایران بارها اعلام كرده است كه قصد ندارد غنی سازی را برای تولید سلاح هسته ای انجام دهد، گفت: باید مراقب ماجراجویی های جدید در منطقه باشیم زیرا آثار آن همه منطقه را در بر می گیرد.

معاون وزیر صنایع مالزی با اشاره به اتهام اخیر به ایران مبنی بر تلاش برای ترور سفیر عربستان در آمریكا گفت: این ادعا حتی در داخل امریكا و بین مقامات آمریكایی هم نپذیرفته نشد و شك و تردید بسیاری درباره این اتهام در میان افكار عمومی وجود دارد.

وی تهدید اصلی صلح جهانی را رژیم صهیونیستی معرفی كرد و اظهار داشت: برای مردم جهان مهم است كه به جای تهدید كردن جمهوری اسلامی ایران، سازمان های بین المللی رژیم اسرائیل را عامل اصلی برهم زننده ثبات و آرامش و صلح جهانی بدانند.

مخریز ماهاتیر سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای امنیت خاورمیانه و جهان دانست و خاطرنشان كرد: در اختیار داشتن 200 كلاهك هسته ای و یا بیشتر از سوی این رژیم خطرناك با توجه به خوی جنگ طلبانه این رژیم بسیار نگران كننده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها