کد خبر: ۲۷۳۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۰

روزنامه "تهران امروز" که چندی پیش و در یک اقدام غیراخلاقی و به دور از تقوای رسانه‌ای، تلاش کرد تا با محوریت قرار دادن مساله گرین کارت حجت‌الاسلام آقاتهرانی به دلیل حضور وی در آمریکا به عنوان امام جماعت شیعیان نیویورک، وی را فردی دارای تابعیت دوگانه معرفی کند، در شماره امروز خود دولت را به خاطر عدم استفاده از شخصیت اخلاقی آقاتهرانی سرزنش کرده است.

به گزارش رجانیوز، این روزنامه در یادداشتی، عامل اختلافات میان دولت و شهرداری تهران را "بی‌اخلاقی دولت" دانسته و نوشته است: "اخلاق يا بي‌اخلاقي! ... فضا زماني غبارآلود‌تر شد كه محمود احمدي‌نژاد به حرف آمد. به قول خود گفتني‌هايي داشت كه همه ناگفتني بودند. بگذريم از اينكه حرف‌هايش همه روايت‌هاي خودش بود. نه دوستان سابق تصديق كردند و نه برخي دوستان فعلي. همراهان نزديك نيز حرف بلندشان سكوت بود. گويا مي‌دانستند كه نبايد اين اتفاق مي‌افتاد. هنوز هم مي‌دانند كه نمي‌توانند از سخنان رئيس‌جمهور دفاع كنند. مرتضي آقاتهراني. نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و استاد اخلاق دولت كه هنوز هم درس اخلاق مي‌دهد اما گويا دولت ديگر استاد اخلاق نمي‌خواهد!"

سوءاستفاده از جایگاه اخلاقی حجت‌الاسلام آقاتهرانی توسط تهران امروز درحالی صورت گرفته که کمتر از دو هفته از اقدام غیراخلاقی آن در مورد این عالم برجسته و استاد اخلاق می‌گذرد و مشخص نیست آیا چیزی سبب شده تا گردانندگان این روزنامه به اشتباه خود پی ببرند و در پی عذرخواهی باشند و یا به تبعیت از نیکولو ماکیاولی، هدف را توجیه کننده وسیله می‌دانند و برای تسویه حساب شخصی با رئیس جمهور و سنگ تمام برای شهردار تهران، اخلاق را نیز قربانی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها