کد خبر: ۲۷۳۴۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
حميدرضا سياسي مديرعامل جديد پرسپوليس اعتقاد دارد پرسپوليس به روزهاي اوجش بازمي گردد.
به گزارش پایگاه 598،سیاسی که یک روز از عمر مدیرعاملی اش می‌ گذرد، از برنامه هایش در گفت‌وگویی با "ورزش سه" صحبت کرد. مصاحبه او را می‌ خوانید:

برای مدیرعامل برنامه‎ریزی نداشتم

برنامه ریزی برای مدیرعامل شدن نداشتم و به طور اتفاقی مدیرعامل شدم. بعد از اینکه آقای رحیمی از باشگاه رفتند، زحمت هیات مدیره و باشگاه به گردن آقای منتقمی افتاد. ایشان در این مدت کارهای باشگاه و سرپرستی را انجام دادند و از ایشان خواستیم تا مدیرعاملی را قبول کند. اما به خطر مشغله و مشکلاتی که داشتم سمت مدیرعاملی را قبول نکردند. سازمان خصوصی سازی هم لیست باشگاه را می‌ خواست و به همین دلیل بنده حقیر این پست را قبول کردم.

مجری مصوبات هیات مدیره هستم

هنوز یک روز از مدیرعاملی من نگذشته و من به تازگی مدیرعامل شدم. از روزی که رئیس هیات مدیره شدم و به باشگاه پرسپولیس آمدم، برنامه ریزی هایی همراه سایر هیات مدیره داشتم که اگر هر مدیرعامل دیگری به باشگاه می‌ آمد، این برنامه ها را اجرا می‌ کرد. ما قرار نیست به جز مصوبات هیات مدیره کار دیگری انجام دهیم. اینجا یک شرکت است و به دستور هیات مدیره برنامه ها اجرا می‌ شود. بخشی از این برنامه ها در شرف اجراست. هر فرد دیگری به غیر از من هم در این پست گمارده می‌ شد، مجری مصوبات هیات مدیره بود. اینطور نیست که من از خودم برنامه خاصی داشته باشم، از پیش هدف ها و برنامه هایی را مصور بودیم که در حال پیگیری آنها هستیم.

از بحران خارج می‌شویم

من به عنوان یک مدیرعامل برنامه هایی دارم که در قالب برنامه های مصوب شده، اجرا خواهد شد. در واقع از این پس این برنامه ها را همراه سایر دوستانم در باشگاه اجرایی خواهم کرد. در این مدت که در پرسپولیس بودم، کمابیش با مشکلات این تیم آشنا شدم و سعی می‌ کنم با توجه به شرایط وضعیت ایده آلی را در تیم به وجود بیاورم و در آخر باید هواداران و مردم قضاوت کنند. مشکلات را با برنامه ریزی هایی که دارم حل می‌ کنم. من از احساس مدیران قبلی در زمان مدیریتشان خبر ندارم اما خودم از حضور در پرسپولیس و مدیرعاملی احساس بدی ندارم و مطمئنم از بحران خارج می‌ شویم.

فعلا اسپانسر نداریم

ما هنوز اسپانسر خاصی نداریم و باید با اسپانسر جدید برای نیم فصل دوم به توافق برسیم، صحبت هایی شده و طبیعتا اختلاف هایی وجود داشته اما این مشکلات حل می‌شود. به هر حال نمی‌ توانم بگویم سرنوشت اسپانسر جدید چه می‌ شود یا مثل اسپانسرهای قبلی خواهد شد، باید به توافق برسیم، آنها کارشان را شروع کنند تا ببنیم چه اتفاقی می‌ افتد در واقع همه چیز مثل هنداونه سربسته است. این اسپانسرها به ما مراجعه می‌کنند و ما با آنها مذاکره می‌ کنیم و هر وقت به توافق نهایی برسیم، قرارداد امضا می‌ کنیم.

نمی‌ خواهم سهام باشگاه را بخرم

اصلا تصمیمی برای تملک باشگاه پرسپولیس و خریداری سهام ندارم. در حال حاضر فقط می‌ خواهم به باشگاه خدمت کنم تا دل هواداران شاد شود و برای مردم قهرمانی بیاوریم.

عملکرد درخشان مثل اسمش بود

اگر در باشگاه بازیکنی مشکل انضباطی داشته باشد، شک نکنید در کمیته انضباطی بررسی می‌ شود و نسبت به رفتار آن بازیکن تصمیم گرفته می‌ شود. در واقع همه چیز را کنترل خواهیم کرد. آقای درخشان هم مثل اسمشان در این مدت عملکردشان درخشان بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها