کد خبر: ۲۷۳۴۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
مهدي دغاغله شماره 8 پرسپوليس در دربي فرصت پيدا کرد 8 دقيقه در ميدان حضور پيدا کرد.
به گزارش "ورزش سه"، دغاغله که به خاطر مصدومیت نتوانسته بود از ابتدای فصل تیمش را همراهی کند اکنون مشکلی برای بازی کردن ندارد.

10 نفره بردن استقلال از عادت های خوب ما است

خدا را شکر دربی را بردیم و شرایط خوب و آرام است. در حال حاضر خودمان را برای جام‌حذفی آماده می‌ کنیم. امیدواریم استقلال هم ببرد تا یک دربی دیگر رقم بخورد. البته شرایط بازی لیگ ما جام‌حذفی از زمین تا آسمان فرق می‌ کند. با تمام تلاشمان و تدابیر کادرفنی توانستیم در دربی پیروز شویم. انشاالله در جام‌حذفی همچنین اتفاقی رقم بخورد. خدا را شکر مردم بازی خوب و درگیرانه ای را دیدند و به نظر من همین مهم است یکی از عادت های خوب هم این است که استقلال را 10 نفره ببریم. به نظر من دربی 79 یکی از بهترین دربی های چند سال اخیر بود. خواست خدا بود که ما برنده شویم. به نظر من آقای جهانبازی کمی استرس داشت اما مشکل خاصی به وجود نیامد و من از قضاوت او راضی هستم.

جبران می‌ کنم

حضور در دربی مساله مهمی است که برای هر کسی پیش نمی‌ آید بعد از آن مصدومیت سنگین توانستم در ردبی به میدان بروم امیدوارم شرایط از بازی های بعد بهتر شود. انشاالله آنطور که هواداران انتظار دارند بازی کنم. از اول فصل اگر یک درصد از صددرصد هم می‌ توانستم بازی کنم باززی می‌ کردم. در این مدت خیلی سختی کشیدم اما مهم این است که گذشت. امیدوارم با بازگشتم بتوانم نبودم را در این مدت را جبران کنم. حضورم در ترکیب هم بستگی به شرایط خودم و تاکتیک درخشان دارد، هدف من خدمت به تیم است.

زمین برای ما ملاک نیست

گل گهر با کنار زدن سپاهان و نفت‌مسجدسلیمان به ما رسیده برای همین جام‌حذفی جام شگفتی ها لقب گرفته بازی هم در سیرجان است. من چون خودم لیگ یک بازی نکردم نمی‌ دانم شرایط چگونه است اما از بقیه شنیده ام که زمین خوبی ندارند ولی این مسائل برای ما ملاک نیست.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها