کد خبر: ۲۷۳۴۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
خبر رفتن سيدصالحي به استقلال‌خوزستان را خود اين مهاجم تاييد مي‌ کند. اگرچه منتظر گرفتن رضايتنامه اش از سايپا است.
سیدصالحی در مورد پیشنهاد از استقلال‌خوزستان به "ورزش سه" گفت: صحبت هایی با آقای ویسی انجام داده ام. انشاالله به حق آقا امام زمان هر چه خیر است پیش آید. با مدیرعامل سایپا صحبت کرده ام و قرار است رضایتنامه‌ام را صرف یکی، دو روز آینده بگیرم. البته غیر از استقلال‌خوزستان از یکی، دو تیم دیگر هم پیشنهاد دارم. منتظر رضایت نامه ام هستم تا بعدش یک تصمیم درست بگیرم.

او در مورد به مشکل برخوردن با سایپا ادامه داد: با سایپا مشکلی ندارم. جدایی‎ام نظر آقای جلالی است و به قول خودش من به تاکتیکشان نمی‌ خورم. هر کسی نظر خودش را دارد. من هم بازیکنی هستم که در بهترین تیم های ایران بازی کرده ام. از هیچ کس ناراحت نیستم و گله ای ندارم. به هر حال این تقدیر خداوند است. روزگار هم برای من اینجوری رقم خورد که از سایپا جدا شدم. خدا هر چه بخواهد همان می‌ شود.

وقتی از این بازیکن سوال شد با توجه به وضیعت استقلال‌خوزستان او از حضور احتمالی در این تیم راضی است یا خیر پاسخ داد: به نظرمن آقا عبدالله یکی از مربیان بادانش و انسان های صادق فوتبال ما است. به نظر من استقلال‌خوزستان جزو تیم های خوب لیگ ما است چون تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و ساختار خوبی دارد.

سیدصالحی در مورد پیروزی پرسپولیس در دربی افزود: آنقدر که دربی های اخیر مساوی شده بود خسته شده بودیم. نیمه اول به غیر از گل استقلال بازی جذابی نبود ولی نیمه دوم به مراتب بهتر شد. برد در این دیدار قسمت پرسپولیس بود و این مساله چیزی از ارزش های استقلال کم نمی‌ کند ولی برای من برنده میدان هیچ فرقی نمی‌ کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها