کد خبر: ۲۷۲۳۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «تا این لحظه حضور خالقی‌فر در باشگاه قطعی شده و به دنبال جذب سه بازیکن خارجی دیگر هم هستیم.»

به گزارش پایگاه 598، حمیدرضا سیاسی با تکذیب شایعه اختلاف‌نظرش با بهروز منتقمی گفت: «لطفا خیلی درشت بنویسید که من علاوه بر اینکه با آقای منتقمی اختلافی ندارم و ایشان یکی از باسابقه‌ترین مدیران ورزشی است که زحمات زیادی هم کشیده است. متوجه بروز چنین شایعاتی آن هم درست قبل از دربی نمی‌شوم و همه بدانند که اختلافی با ایشان ندارم.»

 

وی در مورد ترک باشگاه از طرف منتقمی و سفر به شمال هم اینطور توضیح داد: «آقای منتقمی همانطور که خودشان گفتند برای مراسم یکی از آشنایان‌شان به شمال سفر کردند و از باشگاه مرخصی گرفته‌اند.»

 

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد خریدهای این باشگاه که بی‌اطلاعی سرپرست باشگاه را در پی داشته، گفت: «تا این لحظه حضور خالقی‌فر در باشگاه قطعی شده و به دنبال جذب سه بازیکن خارجی دیگر هم هستیم. تیم باید در آسیا هم حضور داشته باشد و هواداران انتظار دارند نتیجه خوبی کسب کنیم. اصلا چه اشکالی دارد من بازیکن جذب کنم؟ البته مگر می‌شود بدون نظر کادرفنی بازیکنی جذب شود؟ من مگر سررشته‌ای در مسائل فنی دارم؟ مطمئن باشید با نظر کادرفنی این کار انجام شده است.»

 

سیاسی در پایان در مورد شایعه واگذاری پیام صادقیان در نیم فصل اینطور توضیح داد: «برای چه باید پیام را از دست بدهیم؟ آقای صادقیان ممکن است اشتباهی انجام داده باشد اما اصلا این اخبار صحیح نیست. ما به هیچ عنوان یکی از سرمایه‌های خوب فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را از دست نخواهیم داد. پیام سرمایه باارزشی برای باشگاه پرسپولیس است و مطمئنا آینده درخشانی خواهد داشت.»

ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها