کد خبر: ۲۷۱۹۸۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
مربي صبا با تمجيد از عملکرد جوانان تيمش مي‌گويد اين بازيکنان مي‌توانند جايگزين خوبي براي نفرات غايب باشند.
به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی که سابقه حضور روی نیمکت استقلال را داشته و اکنون همراه صمد مرفاوی در صبا فعالیت می‌کند معتقد است تا پیش از سوت آغاز بازی نمی‌توان دربی را پیش‌بینی کرد.

یک لشکر مصدوم و محروم
علاوه بر علی‌محمدی و چشمی که محرومان ما مقابل فولاد هستند، ابوالفضل ابراهیمی، مسعود حق‌جو، احمد حسن‌زاده و احمد مهدی‌زاده نیز مصدوم می‌باشند ولی بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. همچنین وضعیت ایوب کلانتری نیز با توجه به احضارش به کمیته انضباطی مشخص نیست. خلاصه با یک لشکر مصدوم و محروم این هفته بازی می‌کنیم. این وقفه لیگ هم خیلی به نفع ما نبود چون مصدومان و همچنین آرام عباسی هنوز از تیم امید باز نگشته‌اند.

میدان دادن به جوانان
جوانان ما از جمله حمیدرضا کاظمی، فرشید باقری، ، داوود بهادری، میلاد آبادی و سجاد کرمان جزء زیر 23ساله‌ها هستند که قطعا می‌توانند مقابل فولاد ما را کمک کنند. با این تفاسیر بازی سختی دراهواز خواهیم داشت ولی اطمینان دارم اگر بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند می‌توانیم امتیاز بگیریم.

حفظ بازیکنان
چهار، پنج بازیکن ما را تیم‌های دیگر می‌خواهند که اولویت اول ما حفظ آنان است و در مرحله دوم اگر باشگاه توانست بودجه‌ای در اختیار تیم قرار دهد طبق نیازهایی که داریم بازیکن جذب می‌کنیم. در جریان این مسئله نیستم به کدام بازیکنان پیشنهاد داده‌اند اما می‌خواهیم تا جایی که می‌توانیم اجازه جدایی کسی را ندهیم.

درگیری نبود
در بازی راه‌آهن ایوب کلانتری چیزی به من نگفت که نوشته‌اند درگیری لفظی داشتیم. ایوب یکی از بازیکنان با ادب تیم است که اگر قدر خودش را بداند جزء بازیکنان ملی می‌شود.

دغدغه مالی
بیشترین دغدغه بازیکنان پرداخت قراردادهاست، نه امکانات زمین تمرین. مسئولین باشگاه به ویژه آقای جهان‌بینی بسیار برای تیم زحمت می‌کشند. یک نفر نمی‌تواند همه مشکلات را برطرف کند و باید مسئولان استان قم ایشان را کمک کنند.

برنده جنگ وسط زمین، پیروز دربی است
من چهار دربی را روی نیمکت استقلال بودم که تمامی آن‌ها مساوی شد. بحث برنامه، تاکتیک و اینگونه مسائل در دربی جوابگو نیست و تا وقتی داور سوت بازی را نزند، نمی‌توان گفت کدام تیم شانس بیشتری دارد. هر تیمی در جنگ وسط زمین موفق‌تر باشد، قطعا پیروز دربی خواهد بود. هر دو تیم در هفته‌های اخیر شرایط خوبی نداشتند و تنها برای نباختن بازی خواهند کرد. مربیان می‌دانند که شکست در این مسابقه شرایط تیمش را بدتر از قبل می‌کند ولی با احترام به پرسپولیسی‌ها دوست دارم استقلال پیروز شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها