کد خبر: ۲۷۱۹۸۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
نفت مسجدسليمان توانست آخرين بازي نيم فصلش را ببرد و اختلافش با ملوان انتها نشين را به عدد 4 برساند.
به گزارش "ورزش سه" بهروز مکوندی توانست دومین پیروزی را در خانه جشن بگیرد، این برد در حالی با گل دقیقه 91 فرزاد محمدی شکل گرفت که سه امتیازش از نان شب برای مسجدسلیمانی ها واجب تر بود.

نفتی ها قبل از این دیدار با 10 امتیاز در رتبه 15 جدول قرار داشتند و به شدت به این سه امتیاز احتیاج داشتند، اما در همان دقیقه 8 دروازه بانشان را اخراج شده دیدند و 10 نفره باید بازی را ادامه می دادند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما مکوندی با برنامه ی خاص وارد زمین شد و تیمش دو بار از تیم ملوان جلو افتاد اما بازی را مساوی شده دید. در آخرین دقایق بازی، دوس سانتوس که تازه به میدان آمده بود توانست با یک پاس استثنایی، فرزاد محمدی را در موقعیت گل قرار دهد و بغل پای دیدنی محمدی کاخ آرزوهای مسلوویچ را فرو ریخت.

مکوندی از زمان حضورش در نفت مسجدسلیمان توانسته در 5 بازی 8 امتیاز کسب کند. این در حالی است که مجید باقری نیا که تیم را خودش بسته بود، در 10 بازی تنها 5 امتیاز گرفته بود و نشان از جواب دادن این تغییر برای مسجدسلیمانی ها دارد، البته گفتنی است تغییر مدیریت نیز بسیاری از حواشی و مشکلات اطراف تیم را کم کرده است.

مسجدسلیمانی ها اکنون با 15 امتیاز به رده ی 14 م صعود کردند ، آنها بسیار امیدوارند که با وجود مکوندی بتوانند در لیگ برتر ماندنی شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها