کد خبر: ۲۷۱۹۴۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
حسين فرکي سرمربي سپاهان در کنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي با سايپا به نمايندگي از اين باشگاه درگذشت غلامحسين مظلومي را تسليت گفت.
به گزارش "ورزش سه"، فرکی با شرکت در نشست خبری پیش از بازی در خصوص این دیدار پاسخگوی خبرنگاران بود:

سایپا همیشه قابل احترام بوده
ما در طول این هفته تمرینات خوبی را برگزار کردیم و امیدوارم هر دو تیم شرایط خوبی در زمین داشته باشند تا کسانی که بازی را نظاره گر خواهند بود از دیدن آن لذت ببرند. ما می دانیم که مقابل یک تیم خوب و قابل احترام به نام سایپا بازی می کنیم. این تیم همیشه جزو تیم های قابل احترام ایران بوده و ما هم با این پیش زمینه ذهنی به دیداراین تیم خواهیم رفت.

می خواهیم با امتیاز به اصفهان برگردیم
به 3 امتیاز این بازی خیلی نیاز داریم چون در نیم فصل دوم می تواند برای ما خیلی تعیین کننده باشد. به همین دلیل در این مدت روی این بازی تمرکز کردیم. با اینکه بازی خارج از خانه است اما امیدوارم با امتیاز به اصفهان برگردیم.

غیبت شریفی به ضرر ماست
تنها محروم مان مهدی شریفی است که سه کارته شده و او را در این بازی نداریم و این البته برای ما چندان خوب نیست. این بازیکن از عناصر تهاجمی تیم است که به همین دلیل روی او برنامه ریزی داشتیم. البته ما سه بازیکن اصلی مان را هم به دلیل مشکل خدمت سربازی از دست داده ایم که از جمع ما جدا شدند و حاج صفی هم که در اردوی تیم ملی بود. دو بازیکن تیم ما هم که تیم ملی امید را همراهی می کردند و دیروز به ایران برگشتند. با این شرایط وضعیت خوبی نداشتیم اما این مشکلات را مدیریت کردیم.

باید مدافع و هافبک بگیریم
نمی توانم از بازیکنانی که برای نیم فصل دوم مدنظرمان هستند نان ببریم اما بر اساس مقررات و توافق با باشگاه ها جلو می رویم. اما اگر در این خصوص به هدف مان نرسیم مجبوریم تا بازیکنان خارجی را اضافه کنیم که آنها هم باید در حد و اندازه های نام باشگاه سپاهان باشند. ما در بخش دفاع و هافبک باید بازیکن بگیریم تا لطماتی که در این مدت از این ناحیه خورده ایم را از بین برده و جای خالی نفراتی که از جمع مان جدا شدند را جبران کنیم. باید در بخش دفاع و هافبک باید بازیکن بگیریم تا لطماتی که در این مدت از این ناحیه خورده ایم را جبران کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها