کد خبر: ۲۷۱۹۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
حسن خسته بند نماينده انزلي در مجلس اعتقاد دارد مسوولان بايد با عطوفت بيشتري با بازيکنان متخلف خدمت سربازي برخورد کنند.
به گزارش پایگاه 598،نماینده انزلی حرف های جالبی در خصوص شرایط ملوان در لیگ و وضعیت سربازان زد که گفت و گوی او را در "ورزش سه" می خوانید:

مدیرعامل قبلی برای ملوان حاشیه درست کرده
واقعیت این است که ما تنها تیمی هستیم که کاملا به شکل خصوصی اداره می شویم و در واقع تیم های دیگر لیگ که خصوصی هستند باز هم حمایت می شوند. به هر حال وقتی تیم را مدیریت جدید تحویل گرفت مشکلات زیادی از جانب مدیرعامل قبلی بوجود آمد. مدیرعامل قبلی به دلیل اینکه دیگر در تیم منافعی ندارد حاشیه سازی هایی کرد. او از طریق ارتباط هایی که داشت حاشیه هایی برای تیم درست کرد و متاسفانه از این طریق وارد شد. مشکلات تیم از خارج مجموعه به تیم وارد شد.

مسیلوویچ مربی خوبی است
برای حل این مشکلات مربی خارجی خوبی آوردیم که می تواند در هفته های آینده تیم را سروسامان دهد. او مربی بسیار خوبی است و تمام تلاشش را برای گرفتن نتایج خوب می کند. باید در فضای دوستانه مشکلات آقای صالح را هم حل کرد تا در کنار تیم باشند. به هر حال هر مربی شیوه کار خودش را دارد. وقتی بازیکنان نمی توانند انتظارات را برآورده کنند ممکن است سخت گیری هایی بوجود بیاید. زمان می برد تا دو طرف به درک متقابل از همدیگر برسند.

همه باید به سربازی بروند
به هر حال این امکان برای ملوان وجود دارد که بازیکن سرباز بگیرد و این بازیکنان از طریق نظام وظیفه در اختیار ما قرار می گیرند. به هر حال دستگاه نظامی این کمک را کرده تا در نیم فصل با اضافه شدن این بازیکنان مشکلات حل شود. همه باید به خدمت سربازی بروند و اگر این قانون نباشد بازیکنان به تیم های معروف تهرانی می روند و تیم های دیگر فقیر می مانند.

می توانیم 7 بازیکن بگیریم
ما می توانیم 7 بازیکن بگیریم تا تیم مان را قوی کنیم و از بازیکنان سرباز استفاده می کنیم. به هر حال بازیکنانی هم که در لیست فروش قرار گرفتند نتوانستند انتظارات را برآورده کنند وگرنه تیم ته جدول نبود. ملوان در سی سی یو است و باید تیم را نجات داد. مگر ارتش نیروی دریایی چقدر پول دارد و بخش خصوص چقدر می تواند هزینه کند پس باید از امکان جذب بازیکن سرباز استفاده کنیم.

با کسانی که سربازها را فریب دادند برخورد شود
بعضی افراد غیر متخصص نظراتی می دهند و می گویند باید بازیکنان سرباز را از فوتبال کنار گذاشت. در صورتی که این کار درست نیست. به هر حال اشتباهی پیش آمده و ما باید ببخشیم. باید دنبال افرادی که این جوان ها فریب دادند باشند و با آنها با اشد مجازات برخورد شود. واقعا کنار گذاشتن این بازیکنان جفاست به ورزش کشور.

همانطور که فراری ها را بخشیند سربازها را ببخشند
اگر این بازیکنان در این 2 سال از فوتبال دور شوند فوتبال شان نابود می شود. باید در جامعه شوق و اشتیاق به وجود بیاوریم و همین بازیکنان در اروپا بازی کردند. طبق گفته رهبری باید حداکثر جاذبه را داشته باشیم و پدرانه برخورد کنیم نه خصمانه. از آقای تاج،کفاشیان و نبی که با این بازیکنان خوب برخورد کردند و همچنین سردار کمالی،باران چشمه و صدر السادات تشکر کنم. همین چند وقت پیش بازیکنانی که از سربازی فرار کردند را بخشیدند پس این بازیکنان را هم ببخشند. بهتر است به فکر پرکردن ورزشگاهها باشیم تا اینکه جوان ها به قلیان سراها بروند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها