کد خبر: ۲۷۱۸۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
کريستين ويري، ستاره سابق اينتر، معتقد است که ماسيمو موراتي، رئيس سابق اين باشگاه، در آخرين روزهاي حضور او در سن سيرو، مانند يک عضو مافيا با او برخورد کرد.

به گزارش پایگاه 598،ویری بین سال های 1999 تا 2005 برای اینتر بازی کرد و مصدومیت های پیاپی باعث شد تا باشگاه اینتر قرارداد او فسخ کند؛ رفتاری او او را آزرده کرده است.
ویری به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" واقعا حیف شد که دوران حضورم در اینتر به آن شکل تمام شد. من عاشق اینتر بودم و برای این باشگاه همه کار کردم. اولین نفری بودم که به تمرینات می رفتم و آخرین نفری بودم که تمرین را ترک می کردم. هرگز پا پس نکشیدم.
رابطه من با موراتی ویژه و قوی بود؛ بسیار قوی. ما در طول روز بارها با هم صحبت می کردیم؛ حتی گاهی سه بار صبح تا ظهر؛ در مورد همه چیز. این باعث شده بود که احساس کنم عضوی از خانواده اش هستم. به همین خاصر، وقتی فهمیدم که یک سایه و جدا افتاده هستم، خیلی ناامید کننده بود. این کاری است که با مافیا می کنند. تنها لازم بود با من مستقیم صحبت کند؛ من مشکلی با جدایی با شرایط درست نداشتم.
با این وجود، هرگز نمی توانم از اینتر متنفر باشم. این غیرممکن است. آن سال ها، بهترین سال های دوران حرفه ای من بودند. من احساساتی را در این باشگاه تجربه کردم که در هیچ جای دیگر نداشتم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها