کد خبر: ۲۷۱۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۰
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای تشکیل کمیته تعامل با انجمن قطعه سازان در این گروه خبر داد و گفت: وجود ارتباط دائمی میان شرکت های قطعه سازی و خودروسازان با هدف ساختارسازی برای رفع موانع اجرایی ضروری است.
به گزارش سایپانیوز مهندس نعمت الله پوستین دوز در نشست ماهیانه با اعضای هیات مدیره و مدیران عامل انجمن قطعه سازان اظهار داشت: با هدف گسترش عرصه تصمیم گیری در صنعت خودرو باید از ظرفیت های موجود در خودروسازی و قطعه سازی و انجمن های خودرویی بیش از پیش بهره برداری شود.
وی افزود: گروه خودروسازی سایپا برای رفع موانع و مشکلات صنعت خودرو برنامه ریزی های گسترده ای با هدف ایجاد هماهنگی و اتحاد میان خودروسازان و قطعه سازان انجام داده و در این راه خود را مدافع حقوق قطعه سازان می داند.
وی تاکید کرد: مهم ترین راهکار برای عملیاتی کردن طرح ها و افزایش شتاب در روند بازنگری روابط محور قرار دادن تحقیق و توسعه و نوآوری است.
پوستین دوز تفویض اختیارات در حوزه های طراحی مهندسی به قطعه سازان را ضروری دانست و گفت: افزایش سرعت طراحی مهندسی در قطعه سازان منجر به ارتقا توان انعطاف پذیری آنان خواهد شد.
وی عمل به تعهدات را یکی از مهم ترین نیازهای گسترش اتحاد میان خودروسازان و قطعه سازان دانست و گفت: اقتضایی کردن قراردادها بر حسب گرید بندی، تحویل به موقع تولیدات و وجود ارتباط دائمی با انجمن قطعه سازان موجب گسترش روابط خواهد شد.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ایجاد تحول در قیمت گذاری و گسترش منابع جدید در زنجیره تامین تحت نظارت انجمن قطعه سازان موجب ارتقا کیفیت محصولات تولیدی است.
پوستین دوز تعامل با سیاست گذاران و قانون گذاران حوزه های صنعت را منجر به انسجام در برنامه ها دانست و گفت: گسترش ارتباطات میان خودروسازان و قطعه سازان فعال، تاثیر مستقیمی در ارتقا جایگاه صنعت خودرو خواهد داشت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه ابراز امیدواری کرد اقدامات مشارکتی با قطعه سازان گسترش یافته و طرفین بتوانند با انجام اقدامات دو جانبه سطح آگاهی مردم را نسبت به دستاوردهای صنعت خودرو ارتقا دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها