کد خبر: ۲۷۱۸۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس گفت: «من در دربی طرفدار هیچ کدام از 2 تیم نیستم و دوست دارم فوتبال زیبا ببینم.»

به گزارش پایگاه 598، علی علیزاده در رابطه با دربی 79 اظهار داشت: «مطمئنم که طلسم تساوی های بدون گل در این دیدار شکسته می شود. البته 2 تیم قطعا به مساوی راضی هستند اما این دربی از آن بازی های جنجالی خواهد شد که در تاریخ ثبت می شود. به همین دلیل گل های زیادی در این دیدار به ثمر می رسد. امیدوارم که در هر صورت یک دربی متفاوت را ببینیم زیرا مردم از این وضعیت خسته شده اند.»

 

وی در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام تیم است، ادامه داد: «من طرفدار جفت این تیم ها هستم زیرا در هر 2 تیم بازی کردم. دوست دارم یک بازی زیبا ببینم که برنده داشته باشد. بازیکنان 2 تیم با توجه به سابقه ای که از آنها خبر دارم، زیاد تحمل فشار را ندارند و به همین دلیل یک بازی جنجالی و پر از برخورد را خواهیم دید.»

 

مهاجم سابق سرخابی ها تصریح کرد: «باخت در دربی خیلی بد است و فشار زیادی را روی آدم می گذارد. همه بازیکنان در این دیدار استرس دارند و مساوی را ترجیح می دهند. در دوره ما نیز همین گونه بود و کسی جرات نداشت در بازی ریسک کند. الان هم از مدیرعامل بگیر تا تدارکات تیم به مساوی در دربی راضی هستند. باید این ترس در میان بازیکنان و مربیان از بین برود وگرنه همیشه شاهد چنین بازی های سردی هستیم.»

 

علیزاده در پایان در خصوص هندی که در زمان حضورش در استقلال انجام داد و پرسپولیس در لحظات پایانی به گل رسید،گفت: «اگر در آن بازی از قصد هند کردم، تمام پولی از استقلال گرفتم، حرام است. آن سال به من خیلی سخت گذشت زیرا به من می گفتند که تو از قصد خطا کردی تا بازی مساوی تمام شود اما واقعا یکی از بدترین خاطرات زندگی ام بود. خدا بهتر می داند که من هیچ در دربی برای تیمم کم نگذاشتم.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها