
وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا * * * شما را چه شده که در راه خدا و [رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعف [ی که ستمکاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته اند] نمی جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می گویند: پروردگارا! ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده. * * * بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده است / شهید اگر نتوان شد بهشت بیهوده است
به گزارش
پایگاه 598 به نقل از تراز؛ در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب با اشاره به اینکه برقی کردن قطار تهران – مشهد براساس برنامه پیش می رود گفت: این کار از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و زمان اجرای چنین پروژههایی معمولا پنج ساله است.
وی با شاره به سختی کار با توجه به لزوم ایجاد شبکه های برقی در مسیر و تونلها،نیاز به تغییرات در برخی نقاط ریلی، پل ها و ایستگاهها و ... از جمله مشکلات کارمان است، گفت: قطار تهران – مشهد توسط یک کنسرسیوم در حال اجرا است و براساس قرارداد در ازای انجام این پروژه ۲۰ سال پول بلیت قطار به پیمانکار تعلق میگیرد تا بازگشت سرمایه و سود داشته باشد.
نماینده شرکت مشانیر در بخش قراردادها خاطرنشان کرد:با اجرای این پروژه زمان رسیدن به مشهد حداقل نصف میشود.