کد خبر: ۲۷۱۵۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۸ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،برخی از اعضای هیات مدیر باشگاه استقلال اصلا از نتایج کسب شده در هفته های اخیر راضی نیستند و معتقدند استقلال هفته هاست که که برای بردن فوتبال نمی کند و با امتیازات حساسی که از دست داده کار را برای قهرمانی سخت کرده است. آنها در نشست های درون گروهی گفته اند تداوم این روند می تواند همانند فصل گذشته منجر به از دست دادن قهرمانی شود در حالی که استقلال این فصل در یارگیری بهتر عمل کرده و باشگاه در پرداخت ها هم به مراتب عادلانه تر رفتار کرده چرا که به هر یک از بازیکنان به نسبت مساوی پول داده است.

البته که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال همواره آرام تر از اعضای هیات مدیره تیم رقیب بودند و کمتر پیش آمده جنجال کنند اما آنها در گفتگویی صریح از بهرام افشارزاده خواستند نارضایتی اشان را به سرمربی انتقال دهد و از سرمربی بخواهد دربی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

آنچه که مسلم است باخت در دربی شرایط را برای استقلال سخت تر خواهد کرد و دست کم منجر به ازدست رفتن قهرمانی نیم فصل خواهد شد. آن وقت است که امیر قلعه نویی با یک چالش جدی روبرو خواهد شد. هر چند که این روزها علیرضا منصوریان که خود را به عنوان مربی بعدی استقلال معرفی کرده در نفت روزهای آرامی سپری می کند و با توجه به حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا راضی به جدایی از این تیم نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها