کد خبر: ۲۷۱۵۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
دستيار امير قلعه‌نويي و همبازي سابق او، يکي از بهترين کساني است که مي‌ شود با وي درباره اختلاف بين کاپيتان تيم‌ملي و سرمربي استقلال صحبت کرد، اختلافي که منجر به شکايت قضايي قلعه‌نويي از جواد نکونام شده است.

به گزارش پایگاه 598،شاهرخ بیانی عقیده دارد فشارهای شدید جانبی علت این واکنش تند قلعه‌نویی نسبت به نکونام است که با شخصیت حقیقی و حقوقی سرمربی استقلال تهمت زده. حرف های بیانی را در این رابطه بخوانید:

هیچ کس از فوتبال لذت نمی‌ برد

حرمت و بزرگی و کوچکی و شاگرد و استادی از بین رفته است، بازیکن جلوی مربی می‌ ایستد. خیلی به امیر قلعه‌نویی فشار آوردند، تهمت زدند. نمی‌ دانم با این فوتبال چکار کنیم؟ هیچ کس از فوتبال لذت نمی‌ برد. این شکایت ها در فوتبال ما باب شده است. آقا مربی بازیکن را نخواسته نباید بازیکن بیاید و چنین صحبت هایی بکند که او اینطوری کرده و آنطوری کرده ...

جلوی پورحیدری سرم را بالا نمی‌ گیرم

من خودم از جمله بازیکنانی بودم که همیشه حرفم را می‌ زدم و حقم را می‌ گرفتم. اما دوران ما اینطور نبود، آنقدر احترام به بزرگتر می‌ گذاشتیم. اصلا شاگرد و استادی یک مساله خاصی بود، اسم مربی می‌ آمد بازیکن سرش را بلند نمی‌ کرد. من از 15 سالگی استقلال بودم، الان 30 سال از آن زمان می‌ گذرد، اما هنوز منصورخان پورحیدری را می‌ بینم سرم را بلند نمی‌ کنم، جلویش روی صندلی نمی‌ نشینم.

قلعه‌نویی کاری با نکونام نداشت

شما نگاه کنید اول که قضیه آقای مایلی‌کهن بود، بعد هم در پرسپولیس بازیکن می‌ آید آنطور با مربی برخورد می‌ کند اصلا آدم شرمش می‌ شود. حضرت علی دیده را نادیده کرد اما ما نادیده را دیده می‌ کنیم، تهمت می‌زنیم. امیر قلعه‌نویی اصلا کاری با نکونام نداشت. این طبیعت یک مربی است که سلیقه ای عمل کند، کی‌روش هم سلیقه خودش را دارد و آدم هایی را که دوست دارد انتخاب می‌ کند. الان در همه جای دنیای همین طور است، بازیکنی که سلیقه اش نباشد را بازی نمی‌ دهد. اما اینکه اینطور بیاییم با آبروی آدم بازی کنیم صحیح نیست، امیر قلعه‌نویی آدم کوچکی نیست. البته نکونام هم آدم کوچکی نیست و کاپیتان تیم‌ملی است و باید خیلی چیزها را مراعات کند. امیدوارم که این دو نفر زودتر آشتی کنند و شاگرد به مربی احترام بگذارد.

کسی که تهمت می‌ زند، باید ثابت کند

ولی خیلی به قلعه‌نویی فشار آمده به او تهمت الکی زدند، من به امیر قلعه‌نویی خیلی نزدیک هستم اما فکر می‌ کنم این حرف هایی که زدند کاملا نادرست است. اینکه دوست یکی برود جایی کاری را انجام بدهد به قلعه‌نویی چه ربطی دارد. بین مربی و شاگرد زمین تا آسمان فرق است و یک بازیکن در هر شرایطی باید به مربی اش، به بزرگترش احترام بگذارد. اینکه یک کسی بیاید یک حرفی را بزند و تهمتی را به او وارد کند باید بتواند آن را ثابت کند. الان فوتبال ما ضعیف شده، همان امکانات اولیه که زمین چمن است وجود ندارد که یک بازیکن بیاید از بازی اش لذت ببرد. حالا دیگر این پشت هم حرف زدن ها خودش مزید بر علت می‌ شود که لذت از فوتبال برود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها