کد خبر: ۲۷۱۴۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «مادامی که پول بازیکنان را نداده ام پولی برای پروژه های اینچنینی هزینه نمی کنم.»

به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده درباره اظهارات اخیر مدیر پروژه ساخت فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" عنوان کرد: «این آقا چند روز پیش نامه ای برای باشگاه نوشت و جهت ساخت فیلم تقاضای پول کرد. ما هم پاسخ دادیم که فعلا پولی نداریم. هر زمان هزینه های جاری باشگاه را پرداختیم در این پروژه با وی همکاری مالی می کنیم.»

 

وی درباره اینکه مدیر پروژه ساخت فیلم مستند حجازی گفته است حضور افرادی همچون توفیقی و امثال او در باشگاه استقلال سبب شده تا آبی پوشان با رتبه پنجمی به دربی پای بگذارند گفت: «صد در صد برای انتشار چنین متنی خط و خطوطی در کار بوده است. من نمی دانم از جان باشگاه استقلال چه می خواهند اما این را خوب می دانم من به عنوان مدیرعامل باشگاه همین حالا به بازیکنان مبالغی را بدهکارم و مادامی که پول بازیکنان را نداده ام پولی برای پروژه های اینچنینی هزینه نمی کنم.»

 

افشارزاده افزود: «برخی از باشگاه استقلال توقعات نابجا دارند. به همین دلیل من شخصا با پسر مرحوم حجازی در این باره صحبت می کنم.»

 

مدیرعامل استقلال درباره اینکه این خط و خطوط از طریق چه کسانی داده می شود گفت: «قطعا این کار، کار یک فرد عادی نیست. این روزها شاهدیم به اشکال مختلف در رسانه ها مواضعی علیه باشگاه یا سرمربی تیم گرفته می شود. ظاهرا عده ای تصور کرده اند با این کارها می توانند استقلال را از مسیرش خارج کنند اما کور خوانده اند و اجازه نمی دهم حاشیه سازی کنند.»

 

افشارزاده خاطرنشان کرد: «کسی که این مطالب را در سایت مرحوم حجازی منتشر کرده و حالا هم پول می خواهد وقتی من به باشگاه آمدم اینجا مشغول بود اما چون کارایی لازم را نداشت عذرش را خواستم. همین حالا هم به دلیل اتفاقاتی که در کمپ در زمان حضور این آقا رخ داده است لازم است به باشگاه بیاید و برای تسویه حساب با استقلال اقدام کند.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها