کد خبر: ۲۷۱۴۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «پرسپولیس فقط با آرامش می تواند موفق باشد و خوشبختانه همه بازیکنان این مساله را متوجه شده اند.»

به گزارش پایگاه 598 ، حمید درخشان درباره برد تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی اظهار داشت: «از بعد نتیجه، برد خوبی برای تیم ملی بود. به هر حال باید قبول کنیم تیم ایران اولین بازی دوستان رسمیخود بعد از جام جهانی را انجام داد و طبیعی است بازیکنان هنوز  هماهنگ نشده باشند. تیم ملی ضعف هایی دارد اما به هر حال اتفاق بزرگی رقم خورد و آن هم 3 پیروزی متوالی مقابل کره جنوبی بود. اتفاقی که برای اولین بار رخ می دهد.»

 

وی ادامه داد: «من زیاد دوست ندارم درباره تیم ملی صحبت کنم چون این تیم سرمربی دارد و بهتر است درباره مسائل تیم ملی کی روش صحبت کند. ما بازی دشواری مقابل استقلال داریم و باید تمرکزمان روی این مسابقه باشد.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره بازی نکردن ملی پوشان این تیم مقابل کره جنوبی تاکید کرد: «این موضوع نظر سرمربی تیم ملی بوده است. امیدوارم آنها با شرایطی خوب به اردوی تیم اضافه شوند تا بتوانیم یک بازی خوب مقابل استقلال انجام دهیم.»

 

درخشان درباره اینکه گفته می شود باشگاه پرسپولیس با رضا خالقی فر به توافق رسیده تصریح کرد: «ما بازیکنان زیادی را مد نظر داریم اما هنوز وارد مذاکره رسمی نشده ایم. الان همانطور که گفتم تمام تمرکزمان روی دربی است و به چیز دیگری فکر نمی کنم. بعد از آن مسابقه درباره بازیکنان جدید تصمیم می گیریم.»

 

وی درباره کم شدن حاشیه های تیمش خاطرنشان کرد: «از بازیکنان ممنونم که شرایط را درک کرده اند. پرسپولیس فقط با آرامش می تواند موفق باشد و خوشبختانه همه بازیکنان این مساله را متوجه شده اند. امیدوارم با این شرایط خوبی که داریم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومان تیمش گفت: «تنها مصدوم تیم ما عباس زاده بود که خوشبختانه روند خوبی را در پیش گرفت و فکر نمی کنم مشکلی برای حضور در دربی داشته باشد.»

 

درخشان در پایان افزود: «هواداران پرسپولیس همیشه از ما حمایت کرده اند. امیدوارم روز یکشنبه نیز به ورزشگاه بیایند و با حضور پرتعداد خود کاری کنند که بتوانیم با آسودگی مقابل استقلال مصاف دهیم.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها