کد خبر: ۲۷۱۴۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
مهاجم جدید گسترش فولاد گفت: «اگر قانون اجازه دهد، می خواهم پیراهن شماره 11 محمد ابراهیمی را برتن کنم.»

به گزارش پایگاه 598، مهرداد بایرامی درباره حضورش در تراکتورسازی اظهار داشت: «بسیار خوشحالم که توانستم به تراکتورسازی بپیوندم. در برنامه 90 گفته بودم آرزویم حضور در تراکتورسازی است و خدا را شکر این موضوع تحقق پیدا کرد. امیدوارم بتوانم برای تراکتورسازی بازیکن مفیدی باشم.»

 

وی ادامه داد: «خوشحالم که دوباره شاگرد رسول خطیبی شدم. من فوتبالم را مدیون رسول خطیبی هستم و هر چه دارم از او است. از باشگاه گسترش فولاد هم تشکر می کنم که همکاری خوبی انجام دادند تا به تراکتورسازی بپیوندم. آنها به فکر پیشرفت من بودند و امیدوارم بتوانم با انجام بازی های خوب پاسخ این خوبی شان را بدهم.»

 

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که چرا در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشته، عنوان کرد: «عملکرد من بد نبوده است. من 4 گل زدم اما فکر می کنم برای اینکه یک مهاجم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، باید کل تیم خوب باشند. به ویژه هافبک ها بتوانند خط حمله را تغذیه کنند. تیم ما از اول فصل واقعا بالانس نبود و از اول به مشکل خوردم. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط برایم متفاوت باشد.»

 

بایرامی درباره رقابت با ادینیو و دلیر و شانس خود برای آقای گلی تصریح کرد: «من با علم به اینکه این مهاجمان خوب در تراکتورسازی حضور دارند، به این تیم آمدم. همیشه داشتن رقیب خوب باعث پیشرفت آدم می شود. به خودم اطمینان دارم و انشاءالله با نظر خطیبی به من بازی می رسد. البته فکر نمی کنم بتوانم آقای گل شوم اما واقعا آقای گلی حق ادینیو است و خودم هم کمکش می کنم به این مهم دست پیدا کند.»

 

وی درباره اینکه جایگزین محمد ابراهیمی شده است، خاطرنشان کرد: «محمد ابراهیمی جزو محبوب های تراکتورسازی است و من پس از اینکه جایگزین او شده ام، کارم بسیار دشوار شده است. برای ابراهیمی در گسترش فولاد آرزوی موفقیت می کنم و از همین جا از ابراهیمی دو بار رخصت می گیرم. یکبار به خاطر اینکه جایش را در تراکتورسازی گرفته ام و بار دیگر به خاطر اینکه اگر قانون اجازه دهد، می خواهم پیراهن شماره 11 او را برتن کنم.»

 

بایرامی در پایان افزود: «تیم تراکتورسازی بسیار قدرتمند است و با حضور بازیکنان سرباز کامل تر هم شده است. امیدوارم در نیم فصل دوم به روند خوبمان ادامه دهیم و عنوان قهرمانی را به دست آوریم.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها