کد خبر: ۲۷۱۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۲۹ آبان ۱۳۹۰
شرکت ارتباطات زیرساخت در 40روز نخست مراسم حج تمتع امسال، موفق شد از طریق 7میلیون تماس تلفنی، 19میلیون دقیقه مکالمه برای زائران ایرانی بیت الله الحرام بین ایران و عربستان برقرار کند.
به گزارش مهر، این میزان مکالمات از طریق 7میلیون و 500 هزار تماس از ایران به مقصد عربستان با 17میلیون دقیقه مکالمه تلفنی و یک میلیون و 200 هزار ارتباط تلفنی حجاج ایرانی از عربستان به مقصد کشورمان با حدود 2 میلیون دقیقه مکالمه حجاج ایرانی با بستگانشان در ایران فراهم شده است.

این در حالی است که پیش بینی می شود این آمار تا پایان مراسم حج امسال نسبت به سال گذشته تا 30 درصد افزایش یابد. امسال 97 هزار زائر ایرانی بیت الله الحرام در سرزمین وحی حضور پیدا کردند و شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی ارتباطات بین الملل کشورمان اعلام کرده که تمامی تلاش خود را برای راهیابی درخواست های تلفنی حجاج با کیفیتی مطلوب از طریق بسترهای ارتباطی خود به سرزمین وحی به کار گرفته است.
 
کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت در مراکز فنی این شرکت به صورت شبانه روزی کیفیت این ارتباطات را زیر نظر دارند تا در صورت هر گونه اختلال احتمالی، اقدامات لازم را برای رفع آن به عمل آورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها