کد خبر: ۲۷۱۳۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۲۹ آبان ۱۳۹۰
رييس مرکزحقوق بشر بحرين با اشاره به شهادت علي الستراوي نوجوان 16 ساله بحريني ،که در تظاهرات روز جمعه (27آبان) با خودروي نيروهاي امنيتي زير گرفته و پيکرش مثله شد، خاطرنشان کرد که با احتساب اين جنايت هم اينک شمار شهداي انقلاب بحرين از مرز 40 نفر گذشته است.

به گزارش 598، نبيل رجب يکشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم تصريح کرد: علي الستراوي به دست مزدوران رژيم آل خليفه که آنها را براي سرکوب و قتل مردم بحرين اجير کرده است به شهادت رسيد.

وي افزود: رژيم، به علت جنايت‌هاي هر روزه مزدورانش، اعتبار و آبرويش را از دست داده است. اين مساله را مي توان از کاهش سفر مقامات رژيم به خارج دريافت.

رجب گفت: هيچ کس حاضر نيست از مقامات رژيم بحرين استقبال کند و در اروپا نيز براي سفر آنها محدوديت وجود دارد. همچنين هيچ يک از سران کشورها به بحرين سفر نمي کنند.

رييس مرکزحقوق بشر بحرين تاکيد کرد: مردم بحرين مردمي نستوه و پايدار است و از مبارزه باز نخواهد ايستاد و با پايداري خود رژيم را در نزد افکار عمومي جهان رسوا خواهد کرد.

وي گفت: جنايت هاي رژيم براي همه سازمان ها و نهادهاي بين المللي عيان شده است.

رييس مرکزحقوق بشر بحرين درباره سفر وزير امور خارجه اين کشور براي حضور در نشست وزراي خارجه اتحاديه عرب افزود: تلاش و ادعاهاي وزراي خارجه اتحاديه عرب درباره برقراري دموکراسي در سوريه به علت علاقه مندي‌شان به مردم اين کشور نيست بلکه به علت خصومت آنها با نظام حاکم سوريه است و موضع وزير خارجه بحرين نيز هيچ ارتباطي به حقوق بشر ندراد.

نبيل رجب در باره موضع اتحاديه عرب در خصوص وضعيت بحرين تصريح کرد: اتحاديه عرب مکاني براي رژيم‌هاي واپسگرا و سرکوبگر عربي است و ما انتظار نداريم که کار مثبتي در آن صورت گيرد.

وي گفت: ما قرباني روابط رژيم‌هاي واپسگراي عربي منطقه با قدرت ‌هاي غربي و منفعت طلبي آنها در منطقه هستيم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها