کد خبر: ۲۷۱۲۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
کامران صاحب پناه رئيس هيات مديره باشگاه استقلال طي گفت‌وگويي با رسانه ها از افتتاحيه رستوران امير قلعه‌نويي خبر داده و اعلام کرده که از پرسپوليسي ها نيز براي حضور در اين ضيافت دعوت خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، افتتاح رستوران امیر قلعه‌نویی قرار است روز جمعه هفته جاری انجام شود، یعنی دو روز قبل از دیدار بزرگ و سنتی پایتخت. صاحب پناه صراحتا از دعوت پرسپولیسی ها برای حضور در این ضیافت خبر داده و اعلام کرده که دوست دارد بازیکنان، مربیان و اعضای هیات مدیره باشگاه رقیب در این مراسم حاضر شوند. اما در این میان اظهارنظر خواجه‌وند سخنگو و عضو هیات مدیره پرسپولیس در نوع خود جالب است.

خواجه‌وند طی اظهارنظر در واکنش به اظهارات صاحب پناه و در پاسخ به این سوال که آیا این دعوت را قبول خواهند کرد یا نه بیان داشت: ما مشکل خاصی هم در این زمینه نداریم و خیلی هم خوشحال می‌ شویم تا در این ضیافت حاضر شویم.

خواجه‌وند در حالی از این دعوت استقبال کرده که هیچ هماهنگی با حمید درخشان صورت نگرفته است. معمولا در چنین ضیافت هایی که قبل از دربی برگزار می‌ شود تصمیم سرمربیان برای حضور در این مراسم ها و رویارویی شان با بازیکنان و کادرفنی حریف، حرف اول را می‌ زند چرا که آنها به واسطه برخورد مستقیم با بازیکنان اطلاعات بیشتری از مساله روحی روانی شاگردانشان در چنین مواقعی دارند. اما خواجه‌وند بدون کوچکترین هماهنگی با حمید درخشان رضایت خود را از حضور در این ضیافت اعلام کرده است. حال باید دید در صورت رسمی شدن این دعوت درخشان راضی خواهد شد به همراه شاگردانش با استقلالی ها در فاصله 2 روز مانده به این بازی بزرگ دور یک میز بنشیند یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها