کد خبر: ۲۷۱۱۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
روماريو، مهاجم اسطوره اي فوتبال برزيل، معتقد است که نيمار، کاپيتان جديد سلسائو، مي تواند از ليونل مسي هم بازيکن بزرگتري شود.

به گزارش پایگاه 598،نیمار یکی از ارکان اصلی تیم ملی برزیل و از عوامل رسیدن این تیم به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی 2014 بود. البته او در دو دیدار پایانی حضور نداشت تا سلسائو مقابل آلمان و هلند شکست های سنگینی را متحمل شود.
در مقابل، مسی توانست آرژانتین را به فینال برساند؛ هرچند در دیدار پایانی با یک گل مغلوب آلمان شدند اما او توانست توپ طلای بهترین بازیکن رقابت ها را از آن خود کند.
با این وجود، روماریو که با برزیل قهرمانی در جام جهانی 1994 را تجربه کرد، تردیدی ندارد که نیمار می تواند در دنیای فوتبال تاثیر ماندگارتری از مسی بگذارد. او به خبرنگاران گفت:" او همه ویژگی های لازم برای اینکه از مسی بزرگتر شود را دارد. مسی همین حالا هم بخشی از تاریخ فوتبال است اما نیمار می تواند تاثیر بیشتری بگذارد. مسی نمی تواند در جام جهانی دیگری برای قهرمانی بجنگد اما نیمار سه یا چهار جام دیگر خواهد داشت."
روماریو همچنین معتقد است که نیمار می تواند رکورد 55 گل او در تیم ملی برزیل را پشت سر بگذارد اما به شوخی گفت که خودش همچنان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال این کشور خواهد بود:" از نظر تعداد گل ملی، او من را پشت سر خواهد گذاشت. اما نمی تواند از روماریو بهتر شود! او تنها گل های بیشتری خواهد زد. او ممکن است به رکورد 1000 گل برسد اما هیچ کسی مثل روماریو نخواهد بود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها