کد خبر: ۲۷۱۱۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
فرناندو سانتوس، سرمربي تيم ملي پرتغال، معتقد است که کريس رونالدو شانس زيادي براي بردن توپ طلاي 2014 دارد و تاييد کرد که در راي گيري توپ طلا، به کاپيتان تيمش راي خواهد داد.

به گزارش پایگاه 598،پرتغال که جمعه شب توانست ارمنستان را با گل رونالدو شکست بدهد، اکنون سه بازی ابتدایی اش در مقدماتی یورو 2016، 6 امتیاز دارد. آنها امشب در دیداری دوستانه در شهر منچستر، مقابل آرژانتین به میدان خواهند رفت و سانتوس معتقد است در حال حاضر، رونالدو در شرایط بهتری از مسی قرار دارد.
او به خبرنگاران گفت:" من به کریس رونالدو رای می دهم. فکر می کنم او این فصل بهترین بازیکن دنیا بود. البته همیشه باید مسی را هم در نظر داشت زیرا او بازیکن فوق العاده ای است. من همیشه گفته ام که او کریس رونالدو و مسی دو بازیکن نابغه هستند. اما فکر می کنم این فصل رونالدو بهتر بوده است."
سانتوس همچنین تاکید کرد که برای متوقف کردن آرژانتین، نباید تنها روی مهار مسی تمرکز کرد:" جراردو مارتینو گفته که بازی این تیم بر مبنای حرکات مسی است. اگر مسی به جای مرکز خط حمله، در کناره ها بازی کند، آیا مدافعان میانی هم باز هم باید روی مسی تمرکز کنند. دغدغه ما باید نمایش تیم آرژانتین باشد.
واضح است که مسی بازیکن باکیفیتی است که می تواند سرنوشت بازی را تغییر بدهد اما آرژانتین تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکن بزرگی دارد. بنابراین ما باید به همه حرکات آرژانتینی ها توجه داشته باشیم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها