کد خبر: ۲۷۱۰۳۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
حبیب گردانی پس از مدت ها به تیم ملی دعوت شده و امیدوار است تا بتواند در بازی با کره جنوبی اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

بازيكن تيم فوتبال تراكتورسازي در مورد اولین اردوی ملی که تجربه کرده به بانک ورزش گفت: واقعا اردوی خوب و پر فشاری بود. با چنین کادر فنی با دانشی می توان به آینده تیم ملی امیدوار بود. در این اردو تمرینات خوبی را انجام دادم. اگر با صلاحدید آقای کی‌روش بازی کنم تا آخرین نفس برای پیراهن تیم ملی کشورم می جنگم. دوست دارم با جان و دل بازی کنم تا نماینده خوبی برای مردم شهرم تبریز باشم.

گرداني در مورد شانس بازی کردن خود گفت: مطمئنا آقای کیروش روی من نظر مساعدی داشته که مرا به اردو دعوت کرده است. من چه در این بازی به میدان بروم و چه نروم، مهم نیست. برایم موفقیت تیم ملی مهم تر از هر چیز دیگری است و امیدوارم روند آماده سازی تیم به صورتی پیش برود تا در نهایت منجر به قهرمانی تیم در جام ملت های آسیا شود.

وی همچنین در مورد رفتار بازیکنان قدیمی با خودش و سایر تازه واردها در اردوی تیم ملی گفت: جو اردو و رفتار قدیمی های تیم فوق العاده است. روابط بچه ها با همدیگر محترمانه است و دور هم روزهای خوبی را تجربه می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها