کد خبر: ۲۷۰۹۰۰
زمان انتشار: ۰۰:۳۱     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
هافبك تيم فوتبال ذوب آهن گفت: تصمیم در خصوص ماندن و یا رفتن من بر عهده باشگاه ذوب آهن است و اگر باشگاه تصمیم بگیرد به پرسپولیس خواهم رفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، قاسم حدادی فر، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص وضعیت و شرایط ذوب آهن اظهار داشت: شرایط ذوب آهن نسبتا خوب است و با سه امتیازی که در دیدار اخیر خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر کسب کردیم وضعیتمان بهتر شد.


وی افزود: بازی بسیار مهمی با تیم پدیده مشهد داریم که دیداری حساسی برای ذوب آهن تلقی می‌شود، چرا که با کسب امتیاز در آن دیدار خواهیم توانست خود را از انتهای جدول جدا کنیم و از تیم‌های قعر جدولی فاصله بگیریم. گرچه این دیدار دشوار است اما تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و خود را برای این بازی آماده می‌کنیم.


حدادی فر در خصوص شایعات معاوضه وی با پیام صادقیان در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: همه چیز در دست باشگاه است و من با باشگاه قرارداد دارم بنابراین تصمیمات آن را اجرا می‌کنم.


وی در پاسخ به سوألی پیرامون تمایل وی برای پیوستن به پرسپولیس و جدایی از ذوب آهن ابراز داشت: اگر باشگاه تصمیم بگیرد، به پرسپولیس خواهم رفت.


وی در خصوص عدم حضور نماینده‌ای از ذوب آهن در ترکیب تیم ملی گفت: شاید عدم عملکرد مناسب ذوب آهن در رقابت‌های نیم فصل در تصمیم گیری سرمربی تیم ملی در انتخاب بازیکن از این تیم موثر بوده باشد اما امیدوارم در ادامه مسیر تیم نتایج خوبی را کسب کند و بازیکنان خوبی که در تیم حضور دارند به تیم ملی دعوت شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها