کد خبر: ۲۷۰۸۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۶ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، حسن محمدرضایی گفت: در پی شکایت یکی از همشهریان مبنی بر اینکه در شبکه اجتماعی فیس‌بوک با شخصی که خود را دکتر معرفی کرده بود آشنا شده اما بعد از مدتی در مرحله اول از طریق واتس‌آپ مورد کلاهبرداری قرار گرفته است که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران فتای استان قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: این مالباخته پس از دریافت کارت ویزیت از طریق واتس‌آپ با متهم ارتباط گرفته و ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به حساب وی واریز کرده و پس از مدتی بدون دریافت هیچ‌گونه دارویی متوجه کلاهبرداری این دکتر قلابی شده است.

police-fata-qom-rezaeei

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از بررسی‌های اولیه و با انجام یکسری اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه نامبرده فردی سابقه‌دار است، تصریح کرد: وی در تحقیقات ماموران اذعان کرد علاوه بر مبلغ مذکور تاکنون حدود ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است اما به دلیل اینکه این افراد غالبا زن هستند از شکایت خود صرف نظر کرده‌اند.

محمدرضایی گفت: در نهایت نامبرده پس از اعتراف برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی استان شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها