کد خبر: ۲۷۰۸۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: اميدوارم در ديدار مقابل کره جنوبي بتوانيم بازي آبرومندانه‌اي انجام دهيم.
 
به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مرتضی پورعلی‌گنجی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط ملی‌پوشان اظهار داشت:بازیکنان جوان در کنار بزرگ‌ترها تمرینات خوبی انجام می دهند و امیدوارم که برای دیدار مقابل کره جنوبی به آمادگی لازم برسیم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند بتواند در این دیدار به میدان برود تاکید کرد: همه بازیکنان جوانی که به تیم ملی دعوت شدند از نظر کی‌روش خوب هستند و تجربه‌های بین‌المللی هم دارند البته بازیکنان بزرگسال متفاوت هستند امیدوارم هر زمان که از من در میدان استفاده شود مثمرثمر باشم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه کی‌روش بارها اسم او را به عنوان یکی از آینده‌داران فوتبال ایران بیان کرده یادآور شد: این نظر لطف کی‌روش است من هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهم و امیدوارم که بتوانم نظر کی‌روش را برای حضور در جام ملت‌های آسیا هم جذب کنم.

پورعلی گنجی در مورد اینکه انتقادهایی از لیست کی‌روش انجام می‌شود از جمله اینکه وی در دیدارهای اخیر به میدان نرفته و وضعیتی همچون مهرداد پولادی داشته که به جام جهانی دعوت شد گفت: من در 6، 7 هفته ابتدایی لیگ کامل بازی کردم و پس از آن با نظر وینگادا به تیم ملی امید رفتم و تمام تلاش خود را در آنجا کردم و خدا را شکر عملکرد خوبی داشتم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: تلاش کردم که از تیم امید به تیم بزرگسال بیایم و خدا را شکر که با صحبت‌هایی که وینگادا و کی‌روش انجام دادند این امر عملی شد و باشگاه‌ هم همکاری‌های لازم را انجام داد. در اردوی پرتغال بد کار نکردیم و توانستیم به این اردو دعوت شویم.

بازیکن تیم ملی در خصوص دیدار مقابل کره جنوبی تاکید کرد: کره جنوبی تیم قوی است. آنها کوچک نیستند و بازی‌های دوستانه زیادی انجام دادند. البته تیم ما هم خوب است و امیدوارم بازی‌ آبرومندانه‌ای انجام دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها