کد خبر: ۲۷۰۷۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه نفت تهران گفت: کساني براي ما شايعه درست مي‌کنند که حتي مسابقات را پيگيري نمي‌کنند و ما همواره منافع ملي را به منافع باشگاهي ترجيح داديم.

 

به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، منصور قنبرزاده درباره شایعه احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل در اختیار قرار ندادن بازیکن به تیم ملی امید گفت: این مسئله شایعه است و حتی با مسئولان روزنامه‌ای که این خبر را منتشر کرده بود صحبت کردیم که آنها گفتند از روی سایت فدراسیون فوتبال این خبر را برداشتند اما بعدا دیدیم که روی سایت فدراسیون فوتبال هم چنین خبری نیست.

وی ادامه داد: البته جالب است کسانی این شایعات را منتشر می‌کنند که حتی مسابقات را هم تعقیب نمی‌کنند چرا که روز شنبه این شایعه در یک روزنامه منتشر شد آن هم در حالیکه دو بازیکن تیم ما که همراه با تیم ملی امید در قطر حضور دارند روز جمعه مقابل الاهلی بازی کردند و ارسلان مطهری در این بازی دو گل هم زده است! ما تنها باشگاهی بودیم که سال گذشته هم سه بازیکن در اختیار تیم ملی قرار دادیم که در آن سه بازی که این سه بازیکن را نداشتیم فقط دو امتیاز گرفتیم و شاید اگر آنها را در اختیار داشتیم می‌توانستیم قهرمان شویم. همواره برای ما منافع ملی بر منافع باشگاهی ارجحیت داشته است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره دیدار این هفته این تیم مقابل تراکتورسازی در هفته پانزدهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: کادر فنی و بازیکنان کارشان را به خوبی انجام می‌دهند و منصوریان تیم باانگیزه‌ای را آماده کرده که فکر نمی‌کنم برای بازی روز جمعه مشکلی داشته باشیم.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که مطالبات مالی بازیکنان چه زمانی پرداخت خواهد شد، افزود:برای پرداخت پول به بازیکنان مجوزهای اولیه صادر شده و کارهای اداری آن انجام می شود که فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم. البته این پرداخت‌ها کمتر از 40 درصد نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها