کد خبر: ۲۷۰۷۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس، با بیان اینکه در نشست روز گذشته، اعضای فراکسیون تاحدودی نظر مثبتی نسبت به احمدی‌دانش آشتیانی داشتند، گفت: وی در این نشست اعلام کرد که در ستاد انتخاباتی هیچ‌ کاندیدایی حضور نداشته و همچنین پای هیچ نامه مطروحه ادعایی امضا نزده است.

به گزارش پایگاه 598 ، کمال‌الدین پیرموذن در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،‌ با یادآوری برگزاری جلسه روز گذشته (25 آبان) فراکسیون دانشگاهیان مجلس، افزود: نشست روز گذشته فراکسیون دانشگاهیان در جهت شناخت مواضع و برنامه‌های فخرالدین احمدی‌دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری بسیار کارساز و اثربخش بود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جلسه مذکور وزیر پیشنهادی علوم خود را یکی از مدیران اجرایی معرفی کرد، ادامه داد: وی اعلام کرد که در زمان فعالیت در وزارت علوم توانسته بدون پشتوانه اعتباری، ساختمان فعلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را احداث کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: فخرالدین احمدی‌دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری خود را بیشتر چهره اجرایی – دانشگاهی می‌داند تا چهره‌ای سیاسی؛ و در این نشست به تمامی ابهامات و اتهاماتی که به وی زده شده بود پاسخ داد.

پیرموذن یادآور شد: وی اعلام کرد که در ستاد انتخاباتی هیچ ‌کاندیدایی حضور نداشته و همچنین امضای خود را پای هیچ نامه مطروحه ادعایی نزده است.

عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، با مثبت ارزیابی کردن فضای این فراکسیون برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: ‌با توجه به استقبال صورت گرفته به نطر می‌رسید که اعضای فراکسیون نظر مثبتی نسبت به وی دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها