کد خبر: ۲۷۰۵۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
سپاهان و ذوب آهن در ديداري دوستانه از ساعت 14:30 امروز در مجموعه ورزشي فردوس به مصاف هم رفتند. اين ديدار با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.
به گزارش "ورزش سه"، براي سپاهان محمدرضا خلعتبري در دقيقه ۲۰ و حسين پاپي در دقيقه ۳۷ گل زني کردند. اسماعيل فرهادي در دقيقه ۳۰ و محسن مسلمان در دقيقه ۴۵ نيز موفق به باز کردن دروازه سپاهان شدند تا اين ديدار در نيمه اول با تساوي به پايان برسد. در حالي که نيمه اول اين ديدار پرگل بود و انتظار مي‌رفت در نيمه دوم نيز دروازه تيم‌ها باز شود اما تماشاگران کم تعداد اين بازي نيمه دوم کم هيجاني را شاهد بودند تا اين رقابت دوستانه در تساوي دو بر دو به پايان برسد.

در حاشیه
*سپاهان براي اين ديدار تعدادي از بازيکنان خود را در اختيار نداشت. هادي عقيلي، وريا غفوري، علي کريمي و احسان حاج صفي غايبان سپاهان بودند در مقابل ذوب آهن نيز احسان پهلوان ملي پوش اميد خود را در اختيار نداشت.
* حسين فرکي در نيمه اول از رحمان احمدي و در نيمه دوم از شهاب گردان درون دروازه تيم خود استفاده کرد.
* پيش از آغاز بازي بازيکنان دو تيم به خوش و بش با هم پرداختند. خليليان مديرعامل سپاهان نيز براي حضور در مجموعه اختصاصي باشگاه سپاهان به ذوبي‌ها خير مقدم گفت.
*مجيد بصيرت و داوود فنايي بازيکنان سابق سپاهان و پلي اکريل دقايقي با هم به گفتگو و خوش بش پرداختند.
*حسين فرکي و علي شجاعي همبازيان سابق در تيم ملي با هم به خوش و بش پرداختند.
*يحي گل محمدي براي اولين بار ديدار تيمش را با عينک تماشا کرد و جالب توجه بود.
* اين بازي پربرخورد مصدومان زيادي نيز داشت از جمله پويا سيف پناهي از ذوب آهن و عبدالله کرمي و مهدي شريفي از سپاهان.
* در آغاز نيمه دوم بيشتر بازيکنان دو تيم با نظر سرمربيان تعويض شدند.
* در حالي که گفته مي‌شد اين بازي بدون تماشاگر برگزار مي‌شود تعدادي تماشاگر در مجموعه فردوس حاضر بودند و بازي را تماشا کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها