کد خبر: ۲۷۰۵۷۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
در حالي تيم ملي فوتبال ايران تمرين امروز خود را در زمين آکادمي دنبال کرد که حضور دانش‌آموزان در اين تمرين باعث ايجاد وقفه در آن شد.
به گزارش "ورزش سه" حضور تعدادي از کودکان دبستاني مدرسه معلم استان البرز در تمرین به عنوان تماشاگر از نکات ويژه امروز بود. در ابتداي تمرين اين کودکان به بازيکنان و کادرفني تيم ملي شاخه‌هاي گل رز تقديم کردند و با ملي‌پوشان عکس يادگاري گرفتند.

نکته ديگر کري‌خواني اين کودکان با بازيکنان تيم ملي بود که چند تن از آنها با مشاهده برخي بازيکنان استقلال و خصوصا محسن فروزان به او گفتند تيم فقط پرسپوليس که گلر ملي‌پوش استقلال هم در جواب آنها با خنده گفت "فقط استقلال". اميرحسين صادقي هم برخورد گرمي با کودکان داشت و به شوخي با آنها پرداخت.

از جمع بازيکنان ملي‌پوش امیرحسین صادقی، سردار آزمون، محمد نوری، پژمان منتظری، محسن فروزان از جمله اولین بازیکنانی بودند که با دانش‌آموزان دست دادند و با آنها برخورد گرمي داشتند.

شعف و خوشحالي در بين کودکان کاملا قابل مشاهده بود و آنها به شدت ملي‌پوشان را تشويق مي‌کردند و بنري هم به همراه خود آورده بودند که روي آن شعار "ملي‌پوشان دوستت داريم" نقش بسته بود. آنها سرمربي پرتغالي تيم ملي را هم با شعار "کي‌روش دوستت داريم" مورد تشويق قرار دادند که اين مساله با واکنش مثبت او همراه بود و در نهايت به اين کودکان اجازه داد با حضور در زمين تمرين با ملي‌پوشان عکس يادگاري بگيرند و توپ مخصوص منچستريونايتد را هم که در تمرينات از آن استفاده مي‌کند به آنها اهدا کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها