کد خبر: ۲۷۰۵۴۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال سپاهان مي‌گويد دادن شجاع خليل‌زاده و علي حمودي به تيم تراکتورسازي عين بي‌عدالتي است و دليل ندارد که در کوران رقابت‌هاي ليگ چنين اتفاقي رخ دهد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، حسین فرکی درباره بازی تیمش مقابل سایپا به عنوان آخرین دیدار نیم‌فصل نخست لیگ چهاردهم اظهار کرد: سایپا تیمی شبیه سپاهان است. اولویت ما در این دیدار تیم خودمان است و بعد به تیم رقیب فکر می‌کنیم. آنها تیمی بی‌حاشیه در لیگ فوتبال ایران هستند و شروع خوبی را نیز در این فصل داشتند؛ هر چند از نظر مهره و بازیکنان مصدوم بسیار به هم نزدیک هستیم.

وی ادامه داد: هر دو تیم برای کسب سه امتیا‌ز به میدان می‌روند؛ چرا که آنها میزبان هستند و ما نیز برای ماندن در کورس قهرمانی به این سه امتیا‌ز نیاز داریم.

فرکی درباره قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر اظهار کرد: چیزی در این فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما درصد قهرمانی نیم‌فصل سپاهان کم است؛ هر چند به تیم قهرمان نیم‌فصل لیگ چیزی نمی‌دهند اما از لحاظ رتبه‌بندی برای ادامه رقابت‌های لیگ دارای اهمیت است.

سرمربی تیم سپاهان درباره جدا شدن شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی از این تیم و پیوستن آنها به تیم تراکتورسازی به عنوان رقیب سپاهان گفت: فوتبال ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند و این تخلفات در حال رخ دادن است. دادن شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی به تیم تراکتورسازی عدالت نیست؛ ‌چرا که در کوران رقابت‌های لیگ این کار انجام دادند. سازمان لیگ هم در این بین فقط دستور را اجرا می‌کند.

وی همچنین با اشاره به اتفاقات ناخوشایند اخیر فوتبال ایران که منجر به زندانی شدن محمد مایلی‌کهن و برخورد سایر پیشکسوتان و مسئولان با یکدیگر شد، گفت: این موضوع اتفاق خوبی نیست اما شاید تجربه‌ای شود که دیگر تکرار نشود. در فوتبال ما زمانی حرمت‌ها شکسته شد که بازیکن مقابل مربی و مدیر قرار گرفت و امروز باید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. چنین اتفاقات ناخوشایندی ریشه چند ساله دارد.

سرمربی تیم سپاهان همچنین درباره تعطیلی طولانی لیگ پس از هفته‌ هفدهم اظهار کرد: مطمئنا در این بازه زمانی استراحت خواهیم کرد و برنامه‌های اردویمان را با توجه به زمانی که پیش‌رو داریم اعلام می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها