کد خبر: ۲۷۰۲۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
محمد خانزاده مدافع ملي پوش پرسپوليس، اميدوار است که محروميت او شامل ديدارهاي دوستانه هم باشد. تا هر چه زودتر بتواند براي تيم ملي بازي کند.
خانزاده در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: محرومیت من هیچ ربطی به پرسپولیس و دربی ندارد.

محرومیت از پرسپولیس، هیجان دربی

زمانی که نامه محرومیت من آمد، هنوز به همراه تیم امید در کره بودیم. من خودم متن نامه را دیدم محرومیت من شامل حاضر نشدن در دو دیدار تیم ملی است و اینکه شایعه شده یا باید در پرسپولیس غیبت کنم یا در جام ملتها، فکر می کنم بیشتر ناشی از هیجانات دربی هست! در حال حاضر هم فدراسیون نامه ای فرستاده است که بر اساس آن مشخص شود که آیا محرومیت من شامل دیدارهای دوستانه هم می شود؟ امیدوارم که اینطور باشد و یکی از محرومیت هایم را مقابل کره طی کنم.

حساسیتی بیشتر از بازی دوستانه

تمرینات تیم ملی خدا را شکر خیلی خوب و پر فشار هست. کلا در تیم ملی همه پر انرژی هستند. دیدار دوستانه ما مقابل کره هم برای ما خیلی بیشتر از یک بازی دوستانه است. چون ما در دور مقدواتی هم دو بار این تیم را شکست داده ایم و قطعا این دیدار از سوی هر دو تیم با حساسیت خاصی دنبال می شود.

اهل کری نیستم

در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی تیم ملی مقابل کره هست. اما من از آن جمله از بازیکنان نیستم که برای کسی کری بخوانم. کلا اهل کری خواندن نیستم. در مورد تیم حریف هم اظهار نظر نمی کنم. اما می دانم که پرسپولیس شرایط خوبی دارد و تک تک ما تمام تلاشمان را می کنیم که برنده این بازی باشیم. اما نتیجه دست خدا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها