کد خبر: ۲۷۰۲۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
هافبک صباي‌قم ساز جدايي را کوک کرده است و شرايط تيمش را مانند سال گذشته مي‌داند.
به گزارش "ورزش سه" گفته می‌شود چند بازیکن صبای‌قم با پیشنهادات خوبی روبه‌رو هستند و باتوجه به شرایط مالی این باشگاه امکان جدایی‌شان بسیار زیاد است. ابوالفضل ابراهیمی که جزء این بازیکنان می‌باشد در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: دو، سه پیشنهاد از ابتدای فصل داشتم که درحال حاضر نیز آن‌ها وجود دارد و اگر قراردادم پرداخت نشود از صبا جدا خواهم شد.

او تاکید داشت: ما هم مشکلات و زندگی داریم. چند وقت دیگر چک‌هایی که به مردم داده‌ام برگشت می‌خورد ولی کسی به این مسائل توجه نمی‌کند. اگر مطالباتم پرداخت نشود مجبورم از صبا بروم. باید با باشگاه صحبت کنم که تا ببینم وضعیت مالی چگونه است و بعد تصمیم‌گیری کنم.

ابراهیمی نتایجی که تا هفته چهاردهم گرفته‌اند بسیار خوب دانسته و افزود: واقعا کادر فنی و بازیکنان زحمات زیادی کشیدند که با هیچ دریافتی این جایگاه را در جدول داریم. باشگاه وعده‌ای برای پرداخت قراردادها نداده و خودم نیز پیگیر آن نبوده‌ام.

کاپیتان صبا در خصوص مصدومیتش گفت: سه، چهار جلسه دیگر تمرین و فیزیوتراپی دارم که پس از آن به تمرینات تیم بازخواهم گشت. دوست دارم هرچه زودتر مصدومیتم برطرف شود تا تیمم را کمک کنم.

"مدیرعامل صبا گفته است امکانات بسیار بهتری نسبت به سال گذشته داریم." ابراهیمی در این باره می‌گوید: همه چیز مانند سال گذشته پیش می‌رود چون شرایط زمین تمرین و نحوه پرداخت قراردادها هیچ تغییری نکرده است. فصل قبل که تهران بودیم بهترین زمین تمرین و سالن‌های بدنسازی را فراهم می‌کردند و اینطور نیست که بگوییم امکاناتمان بد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها