کد خبر: ۲۷۰۲۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
ويسنته دلبوسکه، سرمربي اسپانيا عنوان کرد که آنها بلاروس را دست کم نخواهند گرفت و با تمام قوا مقابل اين تيم به ميدان خواهند رفت.
به گزارش "ورزش سه"، امروز دو تیم اسپانیا و بلاروس در شهر هوئلوا اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.بیشتر ستاره های اسپانیا مصدومند و به این بازی نمی‌رسند و دلبوسکه از بسیاری از بازیکنان جوان برای بازی دعوت کرده است.

او در مصاحبه با آ.اس گفت:" مسلما برای بلاروس احترام قائلیم. آنها آماده‌اند که بازی را برای ما سخت کنند. انتظار حمایت هوادارانمان را داریم که به خوبی از ما استقبال کردند. آماده ایم که سه امتیاز مهم بازی را به دست آوریم.13 ماه پیش، آنها در پالما کار ما را خیلی سخت کرده بودند. انتظار یک تیم با دفاعی مستحکم داریم که در ضد حملات خوب کار می‌کنند."

دل بوسکه راجع به بازیکنان جوان تیمش گفت:" در میانه ی زمین و گوشه ها بازیکنان جوانی داریم. آنها برای بازی کردن در این سطح آماده هستند. بازیکنان دیگری هم هستند که می‌توانند در پست بال بازی کنند. بازیکنانی که می‌توانند دریبل بزنند و از قابلیت‌های تیم استفاده کنند. در همه ی پست‌ها مصدوم داریم ولی بیشتر در خط حمله. بازیکنانی که فکر می‌کنم نیاز بودند را به تیم دعوت کرده ام."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها