کد خبر: ۲۷۰۲۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
نادر باقري مربي دروازه‌بان هاي پرسپوليس به شدت به پيروزي سرخپوشان در دربي 79 اميدوار است.
باقری در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد جدال دو تیم مطرح پایتخت در روز دوم آذرماه چنین گفت: دربی برای ما مثل آب خوردن می‌ ماند، مطمئن باشید استقلال را شکست می‌ دهیم. خیلی راحت هم شکست می‌ دهیم.

باقری در مورد وضعیت سرخپوشان اضافه کرد: خوشخبتانه وضعیت خوب است، آقای درخشان اواسط هفته گذشته صحبت های خوبی را با بازیکنان در میان گذاشتند و پس از آن بازیکنان با جدیت و انگیزه بیشتری برای شکست استقلال تمرین می‌ کنند. صحبت های خوبی مطرح شد و قطعا بازیکنان از شرایط این بازی بزرگ آگاهی بیشتری بدست آوردند. این درست است که بازی با استقلال یک دیدار حیثیتی محسوب می‌ شود اما مطمئن باشید برنده این بازی ما خواهیم بود.

مربی گلرهای پرسپولیس در مورد وضعیت نیلسون و مکانی گفت: نیلسون که آماده آماده است و در کنار ما تمرینات خوبی را انجام می‌ دهد، از شرایط سوشا هم در تیم‌ملی باخبرم و وضعیت او را رصد می‌ کنیم. خوشبختانه نه نیلسون و نه مکانی هیچ کدام مشکل خاصی ندارند و بدون مصدومیت با بهترین شرایط آمادگی کار خود را دنبال می‌ کنند.

باقری در مورد تجربه اش از دربی پایتخت گفت: من یک بار در دربی حاضر شدم. بازی ای که در سوپرجام برگزار شد و دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

دستیار درخشان در مورد اینکه این اطمینان را می‌ دهد که در دربی نیلسون و مکانی گل بد نخورند بیان کرد: دریافت اینجور گل ها اتفاق است نه اشتباه. در فوتبال روز دنیا هر روز شاهدیم که تمام بازیکنان و بخصوص گلرها چنین گل هایی را دریافت می‌ کنند، این اتفاقات فوتبال نمی‌ تواند توانایی های یک بازیکن را زیر سوال ببرد. سوشا و نیلسون هر دو از بهترین گلرهای حال حاضر فوتبال باشگاهی ما هستند و توانایی هایشان را نمی‌ توان با دریافت چنین گل های اتفاقی زیر سوال برد. بازیکن حریف به گمان اینکه وقت بازی تمام شده و تیمش عقب است، زیر توپ می‌ زند و همان توپ با هزار کش و قوس وارد دروازه می‌ شود. این دیگر جز اتفاقات فوتبال است نه اشتباهات دروازه بانی.

باقری در پایان گفت: من امیدوارم هواداران پرسپولیس روز یکشنبه ورزشگاه یکصدهزار نفری را پر کنند چرا که قرار است جشن پرشکوهی را به واسطه پیروزی پرسپولیس برگزار کنند. اگر نیایند خودشان یک پیروزی شیرین را از دست می‌ دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها