کد خبر: ۲۷۰۱۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۴ آبان ۱۳۹۳

بعد از بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز خبری با این مضمون شگفت‌زده‌مان می‌کرد: «‌باشگاه تراکتورسازی تبریز از حضور تماشاگرانش محروم بود اما از تماشاگرانش در بازی با استقلال بهره گرفت.» گفته می‌شود حکم محرومیت باشگاه تراکتورسازی تبریز از حضور تماشاگران در کشوی میز نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال مانده است و وی تعمدا اعلام نکرده تراکتورسازی نمی‌تواند از تماشاگرانش استفاده کند.

ماجرا با مصاحبه‌ای که امیر قلعه‌نویی انجام داد و او نیز خبر را تایید و اعلام کرد حکم در کشوی نبی جا مانده پیچیده‌تر می‌شد. سرمربی استقلال اعتقاد داشت که این حکم باید توسط استیناف اعلام می‌شد در حالی که حالا نبی در مصاحبه‌ای اعلام می‌کند که تمام آن حرف‌هایی که امیر قلعه‌نویی زده تهمت است و حکم در شرایطی به دستش رسیده که قادر به رسانه‌ای کردن آن پیش از بازی با استقلال و تراکتورسازی نبوده است.

نبی می‌گوید: «این صحبت بی‌اساس در حالى مطرح شده است که کمیته استیناف غروب چهارشنبه رأى را صادر کرد و روزهای پنج‌شنبه و جمعه دبیرخانه فدراسیون فوتبال تعطیل بود از این جهت اصلا حکمى به دست من نرسید که بخواهم به زعم آقایان (منظورش قلعه‌نویی است) آن را در کشوى میز کارم پنهان کنم. روز شنبه دبیرخانه فدراسیون، حکم محرومیت تراکتورسازى از به همراه داشتن تماشاگرانش را به دست بنده رساند که بلافاصله آن را امضا و ابلاغ کردم.»

وقتی اظهارات دو طرف را کنار هم قرار می‌دهیم دود از گوش‌های‌مان بیرون می‌زند. چه کسی در این ماجرا راست می‌گوید، چه کسی دروغ. ادعای قلعه‌نویی را در ماندن عامدانه نامه محرومیت تراکتورسازی از حضور تماشاگر را باور کنیم یا ادعای نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال را؟! برای ما به‌عنوان نماینده افکار عمومی دشوار است که در مقام قضاوت قطعی قرار بگیریم و در این ماجرا سره را از ناسره جدا کنیم. ادعای دو طرف به قدری قاطعانه بیان شده که تشخیص درستی و صحتش کار ساده‌ای نیست. نبی در ادامه حرف‌هایش به دلیل اعلام سریع محرومیت تیموریان هم اشاره کرده است.

قلعه‌نویی از نحوه برخورد با این بازیکن هم به شدت ناراحت بود: «من از شنیدن این صحبت تعجب کردم چرا که اصلا در آن برهه در ایران نبودم و این هادى آیت‌اللهى بود که حکم تیموریان را امضا کرد. متاسفانه دوستان بدون دانستن جزییات و داشتن اطلاعات کافی شروع به اظهارنظر می‌کنند و قاعدتا خروجى این نوع قضاوت تنها، تهمت بی اساس درباره دیگران است.» قضاوت نهایی با خودتان. دروغگو را می‌توانید خودتان حدس بزنید. البته اگر قادر به تشخیص صحت و درستی این جملات باشید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها