کد خبر: ۲۷۰۰۱۳
زمان انتشار: ۲۳:۳۸     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
دارنده مدال طلای جهان از اینکه توانسته صاحب مدال طلای جهان شود، ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش پایگاه 598، کیانوش رستمی پس از کسب مدال طلای جهان در آلماتی قزاقستان، اظهار داشت: « در این 2 سالی که گذشت سختی زیادی کشیدم و تمام انگیزه‌ام برای کسب دوباره مدال طلای مسابقات جهانی بود و از اینکه به آنچه که استحقاقش را داشتم رسیدم، خوشحالم.»

 

وی افزود: «من در حرکت یکضرب نیز قادر به کسب نشان طلا بودم اما بدشانسی آوردم. اگر در حرکت اول دو ضرب که همه دیدند به درستی وزنه‌ را مهار کردم؛ داوران هم این وزنه را می‌پذیرفتند، می‌خواستم در حرکات بعدی به رکورد جهان حمله کنم که در هر صورت این اتفاق نیفتاد. در حرکت دوم دوضرب نیز از لحاظ ذهنی به هم ریخته بودم اما در حرکت سوم با تمام تمرکز به روی تخته آمدم چون نمی‌خواستم مدال طلا را از دست بدهم. خدا را شکر با مهار وزنه 213 کیلویی در حرکت سوم توانستم عنوان قهرمانی جهان را از آن خودم کنم.»

 

دارنده مدال برنز المپیک لندن خاطرنشان کرد: «رقابت خیلی سختی را سپری کردم و حضور رقبای قدرتمند، سطح مسابقات دسته 85 کیلو را بالا برده بود. من هم بسیار آماده بودم و با وجود اینکه در دوضرب، دو بار وزنه‌ها را انداختم، به هر شکل از کسب این مدال خیلی خوشحالم و حالا هدفم المپیک ریو و قهرمانی در آن مسابقات است.»

 

 وی در خاتمه تصریح کرد: «از زارع و پانزوان، مربیانم در تیم ملی تشکر می‌کنم که در یک سال گذشته انگیزه زیادی به من دادند به خصوص اینکه در یک ماه گذشته و پس از بازی‌های آسیایی 2014 تلاش زیادی کردند تا بتوانم با فراموش کردن اتفاقات بازی‌های آسیایی دوباره با انگیزه بیشتر به تخته مسابقات برگردم و حتی اتفاقاتی که در این بازی‌ها افتاد را نیز جبران کنم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها