کد خبر: ۲۷۰۰۱۱
زمان انتشار: ۲۳:۳۷     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
دروازه بان برزیلی سرخپوشان گفت: «من در 4 دربی آخر دروازه‌بان پرسپولیس بودم و 360 دقیقه دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشتم.»
به گزارش پایگاه 598، بعد از گل‌های بدی که سوشا مکانی خورد، حالا همه امید هواداران پرسپولیس به نیلسون كوره آ است تا در دربی حساس پایتخت دروازه تیمشان را بسته نگه دارد.

 

نیلسون حضور در دربی را حق مسلم خود می‌داند و البته به نظر می‌رسد انگیزه لازم را هم برای این بازی خاص دارد.

 

* چرا پرسپولیس گل‌های بد می‌خورد؟

- در فوتبال این مسائل پیش می‌آید. شاید من هم بودم آن گل را در بازی با گسترش می‌خوردم ولی ما کمی‌ بدشانس هم هستیم. مثلا اگر آن پنالتی گل می‌شد، هم 3 امتیاز را می‌گرفتیم و هم مشکلاتمان کمتر به چشم می‌آمد.

 

* فکر می‌کنی پرسپولیس به کورس قهرمانی برگردد؟

- ما ناامید نیستیم. اگر دربی را ببریم، از نظر روحی بهتر می‌شویم و می‌توانیم نیم فصل دوم را بهتر آغاز کنیم. هواداران دوست دارند ما استقلال را ببریم و به همین خاطر همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا آن‌ها را شاد کنیم.

 

* گفته بودی حضور در دربی حق تو است، ولی این مسئله به تشخیص سرمربی تیم و مربی دروازه‌بان‌ها بستگی دارد.

- من به خاطر گلی که سوشا خورد، آن حرف را نزدم. من در 4 دربی آخر دروازه‌بان پرسپولیس بودم و 360 دقیقه دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشتم. خب طبعا کسی که در 4 دربی پیاپی گل نخورده، شرایط مناسبی دارد و از نظر روحی هم آماده است. من می‌‌دانم چطور باید دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم و سرشار از انگیزه‌ام.‌

 

* یعنی این بازی هم گل نمی‌خوری؟

- خیلی امیدوارم گل نخورم. البته دروازه‌بان، گل هم می‌خورد ولی به‌هر حال من آماده‌ام و اصلا قصد دخالت در کار مربیان تیم را هم ندارم.

 

* خیلی‌ها می‌گویند استقلال پرمهره‌تر از پرسپولیس است و...

- حتی اگر این‌طور باشد، ما برای برد می‌رویم. البته پرسپولیس هم مهره‌های خوبی دارد که همگی برای دربی انگیزه دارند. اگر من گل نخورم و 90 دقیقه دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم، احتمال این‌که سایر بازیکنان گل بزنند زیاد است.

 

* شایعه شده که اگر درخشان این دربی را ببازد، برکنار می‌شود؟

- امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. او تازه آمده و نباید برود. پرسپولیس امسال بدشانس بود و باید نتایج بهتری می‌گرفت، حتی زمان دایی هم ما بدشانس بودیم.

خراسان ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها