کد خبر: ۲۶۹۸۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رییس جمهور از سوی جماعتی که آن جماعت احساس می‌کند حقی بر گردن آقای رییس جمهور دارند و ایشان مدیون آنها است تحت فشار است؛ امیدوارم ایشان از زیر این فشارها خود را رها کند.

به گزارش پایگاه 598، محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، با اشاره به تلاش برخی برای تطهیر سران فتنه گفت: بالاخره اتهام بزرگی متوجه جماعتی است که این اتهام در وجدان عامه تبدیل به جرم شده است.

وی افزود: درست است که برخی از این افراد به دادگاه نرفته‌اند ولی وجدان عمومی جامعه حکمی که صادر می‌کند این است که افرادی فرصت‌های مملکت را سوزانده و آبروی مملکت را برده‌اند،‌ همچنین هشت ماه کاری کرد‌ه‌اند که شاید دشمنان در خواب نمی‌دیدند مسیر به این میزان برایشان میسر شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: اینها انتقام و کینه ورزی که بیش از 30 سال در دل‌های خود انباشته بودند را در این واقعه نشان دادند.

وی ادامه داد: به نظر بنده موضوع فتنه و فتنه گران از بدیهیاتی استکه تصور آن سبب تصدیقش می‌شود، یعنی چون و چرا کردن درباره آن، جابه جا کردن جای خادم و خائن و یا احیانا تلاش برخی برای تبرئه افرادی که خود آنها درخواست برائت نکرده و بر سیئات عملشان افتخار می‌کنند درست نیست.

صفار هرندی با بیان این‌که متأسفانه عده‌ای پادویی می‌کنند تا سران فتنه را تبرئه کنند، یادآور شد: البته بنده شخص رییس جمهور را نمی‌توانم بگوییم که در این جهت کار می‌کنند ولی می‌دانم ایشان از سوی جماعتی که آن جماعت احساس می‌کند حقی بر گردن آقای رییس جمهور دارند و ایشان مدیون آنها است تحت فشار است، امیدوارم ایشان از زیر این فشارها خود را رها کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها