کد خبر: ۲۶۹۷۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
هافبک تیم ذوب آهن گفت: «بحثی در مورد معاوضه من و صادقیان مطرح نیست و اگر صحبتی شده باشد، با باشگاه بوده است.»

به گزارش پایگاه 598، قاسم حدادی فر در رابطه با وضعیت تیمش در جدول اظهار داشت: «خدا را شکر وضعیت خوبی بعد از نتایج نسبتا خوب هفته های اخیر داریم. البته هنوز هم خطر سقوط در جدول تهدیدمان می کند و باید در 3 دیداری که تا تعطیلات لیگ باقی مانده، مقابل حریفان به برتری برسیم زیرا این تیم پتانسیل بسیار بیشتری دارد.»

 

وی درباره اعتراض برخی از بازیکنان به نیمکت نشینی از جمله باقر صادقی، تصریح کرد: «صادقی اعتراضش طوری نبوده که بخواهد برای تیم حاشیه درست کند. فقط گفته که با این شرایط نمی تواند به ذوب آهن کمک کند و بهتر است که جدا شود. امیدوارم مسئولان کمکش کنند تا به تیم برگردد و یکی از ارکان اصلی تیم ما در نیم فصل دوم باشد.»

 

هافبک ذوب آهن درباره نیاز این باشگاه به جذب بازیکن در نیم فصل گفت: «ما بازیکنان خوبی داریم و زیاد کمبود بازیکن در تیم احساس نمی شود. متاسفانه در برخی از بازیها بدشانسی آوردیم و توپهایمان به گل نرفت. اینکه بازیکنی بخواهد اضافه یا کم شود، نظر کادرفنی و مسئولان باشگاه است.»

 

وی درباره شایعه معاوضه اش با پیام صادقیان در نیم فصل خاطرنشان کرد: «اصلا در جریان این مساله نیستم. من تا پایان فصل با ذوب آهن قرارداد دارم و اختیارم دست خودم نیست. هر تصمیمی که مسئولان باشگاه بگیرند، تابع هستم. از زمانی که یادم می آید، در ذوب آهن بودم و جدایی از این تیم برایم بسیار سخت است.»

 

حدادی فر در ادامه افزود: «در ضمن صادقیان برای تیمش بازیکن تاثیرگذاری است و از بازی در کنار او در ذوب آهن نیز لذت می بردم. اگر قرار بر پیوستن من به پرسپولیس هم باشد، دوست دارم در این تیم با صادقیان همبازی شوم و زیاد با بحث معاوضه ام با او موافق نیستم.»

 

وی در پایان با اشاره به عدم دعوتش به تیم ملی گفت: «نظر کی روش بوده و به آن احترام می گذارم. البته من در فصل گذشته با اینکه تیمم شرایط خوبی نداشت، دعوت می شدم و الان هم وضعیت خوبی دارم. در هر حال تلاش می کنم تا بتوانم دوباره نظر کی روش را جلب کنم. می خواهم جایگاهم را در تیم ملی پس بگیرم اما اگر هم نباشم، برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها