کد خبر: ۲۶۹۶۹۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به معرفی دانش‌آشتیانی به عنوان وزیر علوم گفت: معرفی فردی که از پشتوانه مجلس برخوردار نیست به ضرر دولت خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات درمورد ارزیابی اقدام دولت مبنی بر معرفی دانش‌‌آشتیانی به عنوان وزیر علوم اظهار داشت: تصمیمی که حلقه تصمیم‌گیرنده دولت در رابطه با تعیین وزیر می‌گیرند به نفع دولت نیست و با شعار اعتدال دولت سازگار نبوده و به دولت ضرر می‌زند.

وی ادامه داد: معرفی فردی که از پشتوانه مجلس برخوردار نیست زمینه درگیری را ایجاد می‌کند و قطعاً جریان‌های تند از درگیری بین دولت و مجلس خوشحال خواهند شد اما جریان معتدل کشور که اکثریت کشور را برعهده دارند از هیچ درگیری‌ بین دولت و مجلس خوشحال نمی‌شوند.

دهقان با بیان اینکه معرفی وزیری که از پشتوانه مجلس برخوردار نیست به ضرر دولت خواهد بود، تصریح کرد: روحانی و تیم تصمیم‌گیرنده دولت باید فردی را معرفی کنند که پشتیبانی مجلس را دارا باشد چرا که در غیر این صورت به تعامل مثبت دولت و مجلس ضربه می‌خورد.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه درگیری میان دولت و مجلس به ضرر هر دو طرف خواهد بود، خاطرنشان کرد: این امر به نفع نظام نیست و امیدوارم که زمینه‌ای برای تغییر این رفتار دیده شده و به شان دولت و مجلس لطمه وارد نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها